Vidare till intervju Bobby Flex | Chef-jobb ansökan [Marja] [hyz0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobby Flex

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Sigge

Vad heter du på discord? sigge#5363

Hur gammal är du? 24

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 3:e December 2023

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Marjas har länge varit dominerat av yngre spelare och yngre chefer. Det har inte varit dåligt RP pga det men jag tror att det hade kunnat bli ännu bättre. Till skillnad från den genomsnittliga unga åldern har jag som 24 år mycket erfarnhet av både ledande roller i arbetslivet och kurser på universitet inom ledarskap och organisation. Jag studerar för nuvarande mitt 5:e år som civilingenjör och med min tidigare erfarenhet av ledarposition på arbeten både i Sverige och utomlands i Schweiz, vet jag att jag kommer att kunna utveckla arbetsplatsen Marja-Lisas rent praktiskt med nya riktlinjer, men också RP mässigt då jag tolerar mindre lall än de flesta. Jag är inte rädd för att sätta ner foten och detta har jag gjort sedan jag för 2 månader sedan var provanställd. Jag har tidigt i min Marjas karriär varit med och tagit beslut som visat sig vara det bästa för arbetsplatsen, vilket tidigare chefer kan intyga.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu den som varit anställd längst på Marjas. Jag är för tillfället personalansvarig med en plats i ledningsgruppen likaså. Mina kunder kan inytga att jag alltid är trevlig när jag arbetar och den servicen som önskas lyckas jag alltid tillfredställa. Mina kollegor kan även intyga att är hjälpsam gentemot dem och många av mina kolleger vänder sig ofta till mig vid frågor. Jag har provkört samtliga bilar och jag vet att jag uppfattas som väldigt kunnig gentemot kunderna och kollegorna.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag. Eftersom astt jag studerar på universitet har jag ett väldigt fritt schema där jag själv kan lägga upp mina dagar hur jag vill. Jag gillar att börja morgonen med en kopp kaffe och lite administrativt jobb och detta kan tillämpas för att säkerställa den postivia fortgången hos Marjas och se till att allt är glasklart informativt i discorden exempelvis. Jag är också alltid inne på kvällen mellan 16-20 men ofta sträcker det sig till 00. Mitt gängliv är aktivt men som en ledande roll även där, har jag tid till annat. Min grindsäsong vad gäller gäng är i den mån över och jag har möjlighet att lägga mycket tid på Marjas.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Nejdå! Jag skulle fortsätta arbeta som personalansvarig och jag litar på att ni som läser ansökan gör en objektiv bedömning vad gäller vem som verkar den mest passande chefen. Men jag vill gärna ha jobbet.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Självklart. Jag har läst samtliga regler vid flertal tillfällen och har aldrig brytit dem. Jag har inga varningar eller bans tidigare. Jag är även Servervakt vilket jag tror skulle fungera utmärkt med chefsrollen.

Vidare till muntlig intervju. Kom ihåg dock att man får vara chef på en laglig karaktär när man är chef på detta yrke men kriminell på en annan karaktär

+rep förtjänar verkligen att bli chef. Mycket erfaren och tar jobbet seriöst.

Nekad, Anledning Chef Redan Vald, Lycka till på nästa ansökan!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka