Antagen 148kg Oleg | Chef-jobb ansökan [👠Marja-Lisas] [T] [EminSWE & Wazy]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

148kg Oleg

Aktiv Medlem
Meddelanden
338
Reaction score
145
Vilken chefs-position ansöker du till? Marjas

Vad heter du i verkligheten? Alexander

Vad Àr ditt anvÀndarnamn pÄ discord? 148kg.oleg

Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2007

NÀr fick du medlemskap pÄ Unive? 27 maj 2024

Hur rollspelar du pÄ servern? Med i gÀng

BerÀtta om du har nÄgra tidigare erfarenheter som kan hjÀlpa dig som chef Jag har tidigare varit ledning och rekryterare pÄ Securitas och P/A pÄ inquisitor och marjas. Har Àven varit chef pÄ marjas för ungefÀr 1 mÄnad sen. SÄ jag vet hur det funkar pÄ marjas.

Vad Àr dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer Àr att förbÀttra marjas rykte. Just nu Àr det vÀldigt dÄlig aktivitet och ingen koll pÄ marjas. Jag vill göra marjas till den bilfirma som det en gÄng varit. Jag kommer sparka de personer som Àr inaktiva. Jag kommer t fram ett ledningsteam som Àr vÀldigt starkt och jag vet vad jag ska kolla pÄ för att vet vilka personer som Àr kompetenta för en ledningsroll. Jag kommer skapa nya samarbeten som gynnar bÄda företagen. Jag kommer frÄga mina anstÀlla vad som gÄr bra just nu pÄ firman och vad som gör mindre bra. NÀr jag vet vad som Àr dÄligt sÄ kommer jag tillsammans med mitt ledningsteam ta fram rimliga mÄl och tillsammans se till att vi pÄ ett strategiskt sÀtt nÄr de mÄlen. Jag kommer se till att alla kÀnner sig vÀlkomna hos marjas. Jag kommer se till att mina anstÀllda har ett gott kundbemötande mot alla kunder. De som inte kan bete sig proffesionellt kommer jag sparka.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? Jag har absolut tiden som krÀvs. Ingen skola just nu sÄ Àr inne vÀldigt mycket.

Har du lÀst vÄra grundregler? Ja

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar pÄ dig att ta den annars blir du automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Marja-Lisa.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka