Accepterad Bobby Balzano | Medlem ansökning [hannes ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobby Balzano

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? Bobbyb#7607

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 1992

Berätta om din karaktär. Bobby Balzano var en högt uppsatt medlem inom den italienska maffian. Han växte upp i Brooklyn och blev tidigt en del av maffian genom sin far, som också var en gangster. Balzano var en skicklig lönnmördare och var en av de mest fruktade männen inom maffian.

Efter år av att leva ett farligt liv i den kriminella världen beslutade Balzano att lämna maffian och börja om på nytt efter att hela hans familj blivit förråda och avrättade. Han flydde från maffian och gömde sig under flera år för att undvika att bli hittad av sina gamla arbetsgivare.

Till slut lyckades Balzano bygga upp ett nytt liv för sig själv och började studera juridik. Han utbildade sig till advokat och flyttade till staden Unive, där han vill börja arbeta på en advokatbyrå. Trots att han nu lever ett lagligt liv, är han medveten om att hans gamla liv alltid kommer att förfölja honom och att han alltid måste vara på sin vakt för eventuella hot från maffian.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra med min erfarenhet av den kriminella världen och min kunskap om hur man hanterar farliga situationer. Som advokat skulle jag också kunna hjälpa andra karaktärer i rollspelsgruppen att hantera rättsliga problem och hitta lösningar på deras juridiska frågor.

Min bakgrund som högt uppsatt maffiamedlem skulle kunna bidra till en spännande historia med konflikter och dramatiska händelser i rollspelsgruppen. Min kunskap om maffians innersta kretsar och relationer skulle också kunna vara till hjälp för rollspelsgruppen att navigera genom potentiella hot från andra gangsterorganisationer.

Sammanfattningsvis skulle jag vara en intressant och användbar karaktär i ert rollspel, med potential för spännande äventyr och dramatiska händelser som skulle hålla alla medlemmar i rollspelsgruppen engagerade och intresserade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man antar rollen som en motståndare och aktivt försöker göra det svårare för huvudkaraktären eller gruppen folk som är delaktiga att uppnå sitt mål. Istället för att hjälpa huvudkaraktären att uppnå sin önskan eller lösa problemet, som t.ex bara låta dom ta mig som gisslan spelar man som motparten och försöker att skapa hinder och utmaningar för huvudkaraktären att övervinna.

Detta kan vara ett effektivt sätt att skapa en mer dynamisk och spännande historia, eftersom det skapar en verklig konflikt mellan huvudkaraktären och motparten. Det kan också ge rollspelare en möjlighet att utforska nya karaktärer och perspektiv, och att utmana sig själva på nya sätt.

Hur hittade du Unive? Via FiveM + tips från en vän

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka