Accepterad MooseOnTheLoose | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MooseOnTheLoose

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? mooseloose

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Giovanni Rozzi 1999-11-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, snäll, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Giovanni föddes på Sicilien i slutet av 90-talet, där han växte upp bland vinfält på familjens vingård. Hans barndom var fylld av dofter av druvor och minnen av sin pappas starka vilja till gården. Han var en livlig och nyfiken pojke, alltid redo att hjälpa till med arbetet på vingården och lära sig allt om viner och öler. Han var också en duktig fotbollsspelare och drömde om att en dag spela i det stora laget

Men en dag bröts allting en natt när den lokala maffian slog till. De brände ner vingården, rånade och dödade Giovannis pappa mitt framför han och hans mammas ögon. Giovanni bara 10 år gammal var tvungen att bevittna denna händelse. I kaoset flydde han och hans mamma till Sverige, där de började ett nytt liv långt från sitt hemland.

Upplevelsen lämnade djupa ärr hos Giovanni, men också en stark beslutsamhet. Han såg hur orättvisor och brottsligheter kunde förstöra oskyldiga människors liv, och från tidig ålder växte en dröm i honom om att bli polis och stå upp för de som inte kan försvara sig. Han drömmer om att få rättvisa för sin pappa och för alla andra offer för maffian och andra kriminella verskamheter.

De framtidsplaner giovanni har är att förverkliga sin dröm. Han har kämpat hårt för att lära sig svenska språket och har lyckats bli antagen till polisutbildningen. Han är en ambitiös och hängiven student, och kommer att ge sitt allt för att bli en duktig polis.

Giovanni drömmer om att bli en del av en elitstyrka som kämpar mot organiserad brottslighet. Han vill använda sin kunskap om maffian, sina språkkunskaper och sin styrka för att bekämpa kriminalitet och skydda oskyldiga liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och långdragna scenarion tillsammans med invånare, samt även ett vakande öga över samhället

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man kan/ska spela för motparten så att de också vinner scenarion. Man behöver absolut inte alltid vinna scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, har några sedan tidigare. Har absolut lärt mig av mina misstag och kommer tillbaka som en mycket större karaktär.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är ju den klassiska och handlar om att man inte ska skjuta folk random. Sunt Förnuft är ju att man värnar om sitt liv, man ska reagera som man hade i verkligeheten och inte springa ifrån tex en person som riktar vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, de flesta vet ju vem jag är då Giovanni Rozzi. Är väldigt tacksam om man får börja om och komma in igen :)

Senast ändrad:
Hej! @MooseOnTheLoose
Jag vill att du ytterligare utvecklar "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär" med framtidsplaner för din karaktär. Samt mer karaktärsbeskrivning.

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan automtiskt nekas.

Hej! @MooseOnTheLoose
Jag vill att du ytterligare utvecklar "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär" med framtidsplaner för din karaktär. Samt mer karaktärsbeskrivning.

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan automtiskt nekas.
Hej! Nu har jag uppdaterat Bakgrund och framtidsplaner för min karaktär. Säg till om det är något mer du vill att jag utvecklar eller lägger till :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka