Accepterad jaakkoobb | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jaakkoobb

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Hedvall#4737

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1992

Berätta om din karaktär. Jakob Wirsén växte upp med sin far, en framgångsrik advokat som var välkänd i samhället. Jakob gick i den finaste skolan och hade en privilegierad uppväxt. Men med det kom också ett högt förväntningstryck och en förväntan om att han skulle fortsätta sin fars fotspår som en framgångsrik advokat. Jakob har därför mycket att leva upp till och känner sig ofta pressad att göra rätt för sig och sin familj.
Efter att ha känt sig riktigt pressad en längre tid, träffade Jakob en dag Bobby Balzano som blev hans nya vän och kompanjon. Tillsammans delade de drömmen om att starta den mest framgångsrika advokatbyrån i staden Unive. Bobby var en före detta maffiadesertör med många värdefulla kontakter som Jakob snabbt insåg kunde vara till stor nytta för deras nya verksamhet. Med sin egen bakgrund som son till en framgångsrik advokat, och med Bobbys insidertips om kriminella affärer, kände Jakob att han och Bobby hade allt som krävdes för att lyckas. Tillsammans strävade de efter att skapa en innovativ och modern advokatbyrå som skulle skilja sig från de etablerade byråerna i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna använda mina färdigheter som advokat för att hjälpa andra karaktärer i rollspelsgruppen att hantera rättsliga problem och skapa strategier för att vinna rättsfall. Med min bakgrund skulle jag också kunna ha en hel del insikt om det juridiska systemet, vilket skulle göra mig till en värdefull källa till kunskap för gruppen.

Tillsammans med min vän och kompanjon Bobby Balzano, skulle vi kunna sträva efter att skapa den mest innovativa och moderna advokatbyrån i rollspelsvärlden. Med våra olika bakgrunder och expertisområden skulle vi kunna hantera många olika typer av kunder och fall, och ge rollspelsgruppen en mängd olika spännande möjligheter för dramatiska berättelser och äventyr.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man tar på sig rollen som en antagonist och aktivt försöker göra det svårare för huvudkaraktären eller gruppen att uppnå sitt mål. Istället för att hjälpa huvudkaraktären att uppnå önskat resultat, till exempel genom att låta dem utföra ett rån, spelar man som motparten och skapar hinder för huvudkaraktären

Hur hittade du Unive? Via youtube

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka