Nekad Bobbilobbi1 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Ditt discord namn: Bobbilobbi1

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? hapyxz och valentino1

Varför tror du själv att beslutet togs? för att dem fick inte se hela delen utav scenariot eftersom dem som hoppade supp förkörtade sitt klipp och staffsen lysnade inte på vad jag sa till dem i support som att dem var 30m bort och riktade resten som var kvar och att dem pitta trode dem inte på och ett däck lossnar inte på bilen bara så där och pajar helt.

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktigt för att resten som var kvar var minst 30m bort och riktade förutom eliasjern som stog vid bilen men min polare hoppade ut och döda han sen var det 4 andra kvar 30m bort som riktade då hoppar jag ju såklart ut och skjuter dom. sen så stog inte ens dom vid bilen och riktade så jag vet inte vrf det räknas som fearrp. sen efter dem döda mig så sprang dem fram och så sa dem upp med händerna och det men jag var döda då.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag hoppade ut sisst så ni vet. https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jqDdfeN167KmLFYN2/7osy3ZsUCJlC?invite=cr-MSxGdlEsMjQzOTgxMTEs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka