Accepterad Bobbilobbi1 | Beslut Överklagan [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Ditt discord namn: Bobbilobbi1

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen test medlem och ban

Vem/vilka tog beslutet? kevin cow

Varför tror du själv att beslutet togs? därför jag själv tror att det här beslutet togs är för att Kevin cow inte fått en förklaring enligt det som hände i hella scenariot ja jag var med i den skottlossningen men jag skött inte eller något sen så visste inte jag heller att dem skulle börja skjuta jag ställde mig brevid dem för att jag körde för att jag ville prata så hoppade mina polare ut och skjöt på dem utan att säga något till mig eller att säga att dem ska göra något krim.

Hur är beslutet felaktigt? det här beslutet är felaktigt för att jag inte visste att dem skulle hoppa ut och skjuta sen så hade dem hade inte sagt något till mig heller att dem skulle göra något kriminellt om jag själv hade vettat om det så hade väll inte jag åkt runt med dem utom innan det så åkte vi runt o rpa hellt normallt sen så säger kevin cow också i supp vrf jag då körde bilen och det är ju för att jag gjorde det från första början och sen stanade jag ju vid dem och ville prata med de sen så är det ju inte mitt fel att de hoppar ut sen så sa han även vrf jag åkte iväg från skottlossningen tillsamans med dem det gör väll vem som helst för man vill inte bli gripen inte vill jag bli gripen för att dem skjöt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det finns inget direkt bevis att jag inte visste det men i supp verkade som att han inte fattade något av det jag förklarade eller att han försökte förstå det jag sa till honom

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka