Nekad Edzzy69 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Ditt discord namn: Edzzy69

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad för typ av beslut gäller det? Jag har fått indragen krim, medlem, prisökning och redlist.

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att ni tror att jag försöker skapa en konflikt vilket jag inte gör jag vill få fram vilka han är med för att han har riktat och varit stöddig o kaxig ända från start redan då har jag en anledning till att jaga honom och under hela tiden så fortsätter han med fula ord osv. Han ringer sin vän och säger att han skulle komma till gs och behövde hjälp, det var han som hoppade ut på mig först och i min bil var det två personer och han var själv så jag fattar inte hur ni kan säga att det är sunt-förnuft att jaga efter hur tror ni dem skulle gjort irl. Själv tror jag att om två gängkriminella blir riktade på av en och sedan kör han så tror jag också att de skulle jagat honom om de skulle varit beväpnade som vi var.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom att ni säger attt jag provocerar vilket jag inte gör, det ända jag gör är att försöka snacka med honom och dt säger jag i klippet och fortsatte följa efter honom eftersom att han kallade mig för massa olika ord och att han ska knulla min mamma, och från min sida känns det inte som att jag provocerar utan mer honom. Och om man stöter på en gängkriminell och börjar säga alla dessa ord som han säger så kan ni väl ändå förstå att dem inte bara skulle låta honom göra det, efter ett tag så var det mer han som höll på och säga att han skulle döda mig osv, så jag förstår inte hur jag provocerar, jag var ute efter att snacka med honom men han verkar bara vara otrevlig. Och så riktade han dessutom på mig vilket inte heller en gängkriminell irl skulle låta honom göra utan några konsekvenser. Så jag tycker du borde tänka över detta beslutet hapyxz eftersom att jag inte gör de som ni säger att jag gör.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jITOzLoZE1P9jvp2b?invite=cr-MSxad2gsMjc4NTgzNTYyLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka