Nekad bobbe den tredje | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobbe den tredje

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? yozef

Ditt discordnamn: Yugen1

Ange ditt födelsedatum 9 December 2000

Varför ska just du bli staff? tycker det hade passat mig som person då jag e vaken ganska olika tider på dygnet tycker jag som person hade passat skit bra då jag inte gillar att ge ett lill finger är mogen och kan se mer än en sida av de hela.
vill även vara en del av personerna som hjälper till med alla medlemmars problem samt funderingar ang RPn.

tror jag hade passat bra in i staff teamet då jag är äldre och vet hur man samarbetar och gör klart sina uppgifter till punkt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? RPN mellan polis och kriminella är något jag hade velat vara med och ändra på då jag tycker det är allt för lalligt från bådas håll sedan 100k or die kläderna är något jag absolut inte hade tittat andra hållet mot

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? genom att ge strängare straff för 100k or die outfits vi vill ju vara bäst då kan vi inte ha folk som springer runt med plast handskar och lallar mot polisen.

hur vi ska lösa det är helt enkelt att inte skippa små sakerna och bara lägga focus på stora sakerna

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? tycker det är extremt viktigt att agera professionellt i alla situationer då vi vill att spelare ska kunna komma till oss i staff teamet med sina problem och veta att det kommer bli ändring annars hamnar man bara i en ond cirkel där dom tror att vi inte bryr oss om problemen alla spelare stöter på i vardagen

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? lägger helst ner rpn och lägger focus på staff arbetet då jag jobbar vardagar och helger ( inte alla dagar ) och känner att det hade varit roligt att bara göra staff arbete när jag är hemma

Hur länge har du spelat på Unive? 9 aug 2022 gick jag med i discorden

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit servervakt under den största delen av min tid på unive men då jag var på fiske resa så förlorade jag den / var även med och hjälpte till med jul kalendern.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobbar gärna vart som det hade varit roligt i vilket fall som helst !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka