piffen.23 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piffen.23

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ditt discordnamn: Piffen.23

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag skulle passat bra i staff teamet jag skulle komma bra överens med andra staffs och ha roligt. Jag är väldigt aktiv och kan bete mig, Jag är en person som visar respekt och är inte hetsig och elak i ärenden och såna saker, jag har varit staff på massa andra servers och vet hur arbetet fungerar och jag skulle vilja se hur staff arbetet fungerar på Unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker allt funkar bra på Unive men behövs lite förändringar i RPn, exempel Krim RPn det är lite för mycket skjuta och inga konflikter Gängen på servern diskuterar inte dem har inga möten och sånt liknande och istället för de så ska det leda till Skjuta hela tiden, folk tröttnar allmänt på servern om det bara går ut på att skjuta, men fivem i nu läget ser ut så det är bara skjuta och inte vara social alls.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Med övriga staffs tycker jag att man ska sköta problemen noggrant och inte slarvigt och man ska alltid stå för de valen man gör.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara så noggrann som det bara går, man ska stå för de valen man tar och man ska även vara förstående för andra människor.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer fokusera på båda sakerna samtidigt. Jag är mest aktiv på kvällen då ja har saker att göra under dagarna, typ som skola och såna saker, jag brukar gå aktiv på datorn runt 16 och spela några timmar tills ja börjar känna mig trött så att vara staff på unive är inget som stör mig för ja har 100% tid för att göra mitt arbete som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3år har blivit bannad ett antal gånger och tagit pauser för att testa på nytt, kom tillbaka ganska nydligen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har sjukt mycket erfaren, runt 20-30 servers som har öppnat har jag varit staff på, jag har arbetat som staff på väldigt många servers så jag vet hur de fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nejdå!

+Rep Riktigt fin ansökan, tycker dock du ska utveckla svaren lite. Annars väldigt bra sagt! Verkar vara en skön snubbe. Mvh snippis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka