Antagen turb071 | Ansökan till Staff []

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turbfx

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: turb071

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag skulle passa in bra i staff teamet då jag har erfarenheter från innan jag var staff på unive i ca 3 veckor. Dessutom har jag bra koll på hur man ska rpa och vilka regler som gäller i denna fantastiska server. Jag har bra koll på de för jag RPat ett litet tag nu på denna server. Har RPat som polis, sjukvårdare, krim, bilförsäljare m.m. Jag anser att jag skulle passa in i staff teamet då jag vet hur jag ska hantera stressamma situationer och hur man bedömer folks rp o regelbrott de gör.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn då de är mycket brist på social rp och folk tror det här är nån 100k or die server. Många kommer in på unive bara för att skotta och de vill jag ändra på. Jag vill att folk ska bidra till mer realistisk och rolig rp än tråkig och sån rp där bara de vinner i scenariot. De tar också ibland lång tid när man sitter i väntrum o vill få hjälp, ibland måste man vänta 20 minuter samma med donation väntrum.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska ta hårdare åtgärder på folk som är bara här för att skjuta, ge de redlist o prisökningar så de förstår att det folk gör är fel och att vi vill ha bra o realistisk rp på denna server. Många inom krim rpn spelar bara för sin egna vinning och kidnappar bara folk för att få bättre vapen, de vill inte alls utföra roliga scenarios som t.ex. bankrån, proddning m.m. Liksom folk blir bara kidnappade för kläderna de har på sig och vilka bilar de kör vilket är jätte orealistiskt. Hur vi fixar med support är att t.ex. sent på kvällen ska en del sitta i support vcn, andra ska specca och sen tar några anmälningar o reports. Då kommer vi få bra koll på alla grejer i servern och allt kommer gå snabbt o smidigt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du ska bemöta alla med respekt och lyssna på båda mortparterna. Ens om du haft t.ex. en dålig dag i skolan eller på jobbet ska du ändå vara vänlig med alla i support och inte ha en ond ton, det gör så folk känner sig mer trygga o pratglada med dig i support. Om det är så att du börjar bli trött kan man ta en kort paus o sen fortsätta med sitt arbete Viktigt att också ta lika hårda åtgärder på sina kompisar som andra folk man inte känner så de inte blir någon korruption/staff abuse. Det gäller också att man ska ta lika hårda åtgärder oavsett om de rpar som krim, polis eller t.ex. sjukvårdare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag sitter redan varje dag o rpar mycket så ska sänka den rp tiden o använda den till staffarbete istället. Kommer lägga så mycket tid jag bara kan och om jag inte har tillgänglighet tilll datorn kommer jag vara mycket online på discord och i forumet.

Hur länge har du spelat på Unive? sen slutet av augusti men blev medlem i slutet av oktober.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag var staff runt början av februari till slutet av februari. Jag har samt varit SV sen december också om ni anser det som att vara "staff".

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nog donation då jag inte har så bra koll på sånt.

Senast ändrad:
Stor +rep gjorde ett riktigt bra jobb senast han var helper och tog stort ansvar och initiativ, förtjänar verkligen att få komma tillbaks!

antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka