Accepterad Bo Svensson | Ansökan till Trainee [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas Hedlund

Vad heter du på discord? Jonkyoo#9250

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 1990

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Varje dag minst cirka 6-12 timmar (ink vardagar) sedan ibland kanske man tar 1-2 dagar off då jag har familj

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har varit servervakt ett tag & vill jättegärna kunna utvecklas i mera staff miljö samt kommands, även att utvecklas inom staff-rpns värld så att säga visst vet att detta kommer krävas mycket mer översikt än rpande & det är jag berädd att lägga tiden på för att göra servern till en bättre samt högre rp nivå än vad som är just nu då jag personligen har märkt att det har börjat komma väldigt mycket mer lallare samt skottlossningar som är i onördan

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag skulle vilja jobba på mig själv samt dessutom få lite mera utveckling om vad som innebär att vara samt & stiga lite inom "arbetet" att vara just staff o behandla folk med respekt & kunna ta rätt beslut med hjälp utav andra o inte bara min egna åsikt då det alltid finns flera sidor utav myntet så att säga

Hur länge har du spelat på Unive? 950 timmar minst på just unive

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag har tyvärr inte så mycket erfarenheter förutom att vara just servervakt & har verkligen försökt att göra mitt bästa inom just servervakt beslut & förvarningar innan kick/svbannat folk

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban, sqlunban, /sqlbansearch, /svban, /kick, /noclip, /tpm, /bring /revive, /dv, /goto, /who. /toggleid, /togglename & sedan finns det säkert flera som jag ev kommer lära mig utav hjälp med andra som kan flera för vi alla kommer ju ändå sträva efter samma mål hoppas jag & jag är inte rädd att fråga om det är något jag är osäker på samt jag klippar ALLTID alla mina beslut som kommer tas ingame! (dock ej via medal utan via geforce experience!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är ju 31 år gammal & har tyvärr Epilepsi så ibland kanske jag inte är inne på 1-2 dagar men det kommer jag ju såklart låta andra staff få veta om jag haft ett anfall så andra trainee/support osv får veta det i god tid, har väldigt bra tålamod & tycker allmänt att jag har bra sunt förnuft då jag ändå har åldern inne så att säga o har rpat ett ganska bra tag nu o lärt mig en hel del genom allt rpande!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka