Accepterad Block | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip_

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Block#6969

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är inne från 2,3 timmar till 7 timmar det beror vad jag gör och hur länge jag går i skolan och har prov och läxor.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år typ lite mindre

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1017533307505881218/1022205873176727552/unknown.png 2,,4,5,6 var falska 2 vet jag inte var ett år sedan typ 4,5 var också falska apga jag körde mötes kläder i en ambulans när jag anställde en och 6:an banna han fel

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hjälpa staffs med minder saker som folk som gör regelbrott och hålla koll på servern med att hjälpa staffs med att banna kick och mer för folk gör reglel brott och mer, sen att hjälpa folk med revives som tex dog av en bugg och har klipp på det man ska också alltid ha klipp och steam namn på person så man kan veta vem det är och ha bevis varför man banna sen ska man banna för en bra anledning inte tex att man inte har gjort ett regel brott

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag har varit medlem länge och vill hjälpa till med att utvekla serverns rp och få den bättre och minska regelbrott på servern. Jag tycker också att min RP är bra och jag vet hur man ska RP:A i tex en bilkrock och mer senarion. Jag vill också få communityt bättre och rp:n.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är om man tex banna eller kicka nån i senario för man vill vinna senariot eller reviva i senariot som tex att man hoppar från ett tak för att man vill att ens karaktär ska dö och man revar för man ångra sig eller att man tycker att folk står i vägen med deras billar och vill komma första så man dvar dom eller kickar folk för ingen anledning och sv bannar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka