Antagen Nordic | Ansökan till Servervakt [hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blitzz__

Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? cyrexx__

Vad är ditt Hex:ID 110000158043ae8

Ange ditt födelsedatum 13 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. - Detta är tiderna jag är som aktivast

Vardagar 12:00 - 05:00 eller längre bror på
Helger 12:00 - 05:00 eller längre bror på

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1336492841098018887/1383222311347552446/image.png?ex=684e01aa&is=684cb02a&hm=612b56820bd35d0d9b6d577ca22478618a6b75189efc4c4010dbc5ae1aed4cab&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla koll så att alla sköter sig på tex polisstationen sjukhuset. och alla andra jobb. vi har en uppgift det är att få bort alla lallare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill ansöka till servevakt för att jag är en aktiv spelare inom Communityt och kan reglerna utantill och bra, samt att jag har en hel del fritid och vill spendera den på att hjälpa till unive med att förbättras. Aktiviteten är väldigt viktigt i detta just för att det är viktigt att man ska kunna spendera mycket tid på att hjälpa att t.ex. bygga upp/förbättra communityt och då behövs det att man är inne en hel del och ser vad problemen är i själva problemen som uppstår, vilket kan leda till att man kan ta reda på vad som kan förbättras osv, det är även bra för att man ska kunna hjälpa till med saker ingame som att banna lallare osv. Jag har tålamod som är väldigt viktigt att ha och detta är just för att som servervakt så ska du visa hur man ska bete sig, hur man ska rpa och hjälpa till alla även fast du kanske inte tycker om de personerna eller tycker om dem, att ha mycket tålamod är ju bra just för att då kan man stå ut med de personerna som är lite jobbigare i support och står ut med allting annat, detta är ju något man ska kunna göra då man ska bevisa att man är den mognare personen om den andra gör fel. Att kunna ta bra beslut är en viktig del, med detta vill jag säga att man ska kunna ta beslut (vilket jag är bra på) t.ex. som att banna folk som kanske står nära en, eller att kunna ta ett support ärende med någon du inte beundrar. Allt de där måste du tåla, sen hjälpa de med de dem behöver hjälp med, det är också ett stort plus om du kan arbetet sen tidigare, detta kan göra arbetet mycket lättare och kan leda till att besluten blir bättre, men som support ska du också kunna ta beslut som är stora om en mod inte är tillgänglig, korruption brukar förekomma inom flera servrar men jag kan ta såna ärenden utan att ta korrupta beslut. Korruption är strikt förbjudet. Jag har tidigare varit servervakt men också ägare av en server med cirka 30 aktiva spelare, så jag vet hur allting kommer att fungera osv, detta är också bra för att då betyder det att jag har erfarenheter inom att vara support vilket är positivt. Jag kan sakerna, det vill säga att jag då vet under vilka tider jag kanske borde rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär. att du tex inte bannar din vän som gör ett fel eller tex du kan abusa tex med att du ressar din kompis efter ett scenario.

Din Servervakts Ansökan är under granskning av Servervakt ansvariga.

Hej igen!
Återkommer med att granska denna ansökan senare i veckan, eftersom vi är få Servervakt Ansvariga så kan gransknings / väntetider variera. Vi ber dig ha tålamod medan vi granskar din ansökan. Detta kommer INTE att påverka din ansökan.

Med vänliga hälsningar,
520master - Servervakt Ansvarig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka