Accepterad Blixten | Ban Överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blixten

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965063784

Ditt Hex-ID: 11000013be40068

Vad är din discord tagg? xxblixtenxx #2756

Vem var det som bannade dig? karimoooo

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. (kunde inte ta bild) jag o 2 andra polare gjorde butiks rån, då jag o ena min polare satt med varsin kniv o högg sönder varor o annat skit o butiken. sedan så råkade ena min polare slå till mig då vi rpade på skador såklart. sen så när vi skulle slå sönder alla varor igen så råkade vi slå varandra men innan slagen han o träffa oss så klickade vi u så vi dodgade slagen, det hände så 2-3 ggr och sen gick butiks rånet på som vanligt o efter scenariot ber karimoooo oss o hoppa support. jag personligen förstår hur han tänker o vill be om ursäkt. detta kommer aldrig mer att uppstå igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej. men jag förstår hur han tänkte och jag vill att han ska veta att jag ber om ursäkt och att detta aldrig ska upprepas, vi försökte bara göra ett roligt scenario och det slutade med krim varning o ban. vill bara bevisa att vi kan bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem flesta var i början av min rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja. vi hade inte behövt trasha butiken men vi vet vem som äger butiken o vi har liksom en del problem ic därför ville vi liksom trasha hans butik så de inte bara blev ett "butiks rån" utan lite mer utvecklat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka