Nekad Blezzz | Ban Överklagan [suecia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blezzz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198262502900/

Ditt Hex-ID: steam:11000011203c5f4

Vad är din discord tagg? real_blezzz

Vem var det som bannade dig? Mudja

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-16 131925.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en polis kom på vägen när jag körde och så såg jag inte honom men ändå så skyller dom de på mig och för att jag sa ni kan ej ta mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade köra på en polis med en tjock polis ped men inte med mening som sagt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att en av dom felet var mitt fel men den andra var inte mitt fel jag såg ju inte att han kom framför mig så ramlade han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Men bans som inte jag har genomfört utan min bror som körde här innan mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte säga ''Ni kan inte ta mig''

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% kommer ej göra detta igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, 100% vet självatt ni har mycket jobb för er!

Tillbaka