Inaktuell Blezzz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blezzz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198262502900/

Ditt Hex-ID: steam:11000011203c5f4

Vad är din discord tagg? Mitt discord tagg är real_blezzz

Vem var det som bannade dig? Det var Mudja som bannade mig.

Bild på banmeddelande: OIP.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att jag sa ''Ni kan inte ta mig'' Men är lite sur på grund av att jag råkade köra på honom. Därför har jag valt att göra en banöverklagan och försöka förbättra mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En staff tog in mig i samtal ingame och vi började prata och så försökte jag förklara vad som hände!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En liten del av felet var mitt fel för att jag försökte reta upp polisen [Copbait] Men försöker att inte göra det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Men bans jag inte genom fört utan min storebror som spela unive förr!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gjort fel och inte reta upp polisen som [copbait]

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 1000% om jag själv tycker att jag gjorde mycket fel så skulle jag aldrig göra en banöverklagan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag har tålamod och an vänta tills ni svarar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka