Nekad blackjimehär | Ban Överklagan [Adaam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackjimehär

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 1blackjim

Vem var det som bannade dig? .adaam.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-28 195641.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Adaam bannade mig för jag hetsade ooc och enligt er/honom server dissa men enligt mig tycker jag inte jag server dissat för enda spelet jag spelar just nu när jag väl spelar är Unive, Jag förstår att Adaam bannade mig för ingen vill ha några som blir sur och hetsar ooc över ett spel där man enbart ska ha roligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag förlora ett skottscenario mot några och var redan lite grinig ooc så för så cp som jag är så börjar jag hetsa ooc mot 1 av dom istället för att ta förlusten och så skrev jag elaka saker ooc vilket inte ska förekomma.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt satt då jag inte kunde bete mig och gjorde bort mig totalt genom att hetsa ooc för jag förlora ett scenario, jag var grinig irl så det gjorde ganska sur för enligt mig så var det ganska dålig rp av dom att rpa på att mitt gamla gäng (Molasses) finns kvar för att rpa på det för att sedan skotta mig men det ska jag såkart inte försöka skylla på utan jag gjorde jättefel eftersom detta vi spelar är rp och det som händer inom rpn stannar i rpn men ska aldrig hetsa mot någon utanför ett spel som inte gjort något fel utan han bara spela spelet och hade kul och jag gjorde fel och hetsa mot honom vilket jag inte skulle gjort för han kanske tog illa upp inte vet jag men jag ber iallafall om ursäkt, sen så kan jag inte riktigt svara på eran server diss då Adaam inte svara pm och jag kan inte se vad jag skrivit för slags mening för det jag ser är "säker att han skiter i unive" och med det förstår jag inte riktigt vad han menar om jag ska vara ärlig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för powergaming, lall och vissa är inte ens rätt placerade men jag har tagit lärdom av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bete mig och liksom bara gått o sovit eller något eftersom klockan var ganska mycket för det är ju skola nu istället för att bara skriva onödiga saker i ooc liksom det är så dumt gjort av mig och jag har fattat vad jag gjort för fel och hoppas ni kan ge mig en ny chans då jag bara vill rpa och ha kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Verkligen jag ber om ursäkt för mitt beteende och att skriva elaka saker ooc ska inte förekomma då vi spelar ett rp spel och om man blir sur borde man inte rpa och jag blev sur och gjorde bort mig men jag lovar er att jag aldrig gjort detta förut och det kommer absolut inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Det du skriver till Monkyy i /m så skriver du "ge mig ett vapen så går vi och skjuter alla skiter i unive" och så hetsar du mycket mot han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka