Accepterad blaatanten | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaatanten

Medlem
Meddelanden
895
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199427421274/

Ditt Hex-ID: steam:11000015773045a

Vad är din discord tagg? Blaatanten

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-08 204324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt en kille utanför polis stationen efter att ha jagat han från sandy ner till torget runt hela torget 2-3 varv och sedan kör ner i polisens garage på torget stationen trots att han är krim och är jagad av oss

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille hade fearrpat när vi kidnappade han och bara tog en av våra bilar och åkte sen jagade vi han och han körde ner i torget polis stationen garage och då blir jag så sjukt arg på att folk gör så 1.han fearrpa 2.kör ner i polisens garage och vägar lämna polisens område. så tillslut tappade jag det och sköt han, jag vill även till lägga att jag sprang fram till han och fråga vad gör du varav han svarar "käften du"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en korekkt ban, det fanns en sida av det som hänt som inte hade kommit till bordet när bannen las alltså min sida jag pratade med bubblegum och jag förstår han men när folk gör såna grejer så blir jag så sjukt arg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inte har grön ban historik

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i han och bara åkt men jag vart så sur på hans rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka