- Meddelanden
- 88
- Reaction score
- 5
Ban-referens
kgtzit — FiveM, Permanent
Anledning: fusk och rasism.
Bannad av: BubbleGum
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var ingame skottade mot oppsen sen så bad BubbleGum mig att hoppa support för att genomföra en pc check innan jag hoppade support så startade jag Discord Canary för att mina vänner ville höra vad BG skulle säga till mig och sen när han började pc checka mig så började dem skrika n-ordet och då hakade jag på för skulle ändå fått en ban för rasism men det var riktigt dumt att jag hakade på och också började skrika n-ordet va riktigt dumt mot mig. HAR INGET MED FUSK OCH GÖRA!
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja mer sagt 50/50 för att jag sa rasistiska saker osv men fuskade aldrig. Dock så snackade ja med BG så vart jag bannad för att jag ej golader ner min kusin som fuskade alltså Kz28.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag skulle inte sagt en massa rasistiska saker till bg samt snitchat ner min vän till staffsen att han fuskade.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag vill spela Unive igen och jag kommer aldrig göra om samma sak. Har varit bannad ett bra tag nu så fattar vad jag gjorde fel.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det förstår jag!