Bl0cket | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl0cket

Aktiv Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
4
Användarnamn: Bl0cket

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Bl0cket#1424

Ange ditt födelsedatum 26 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Veckodagar:
Måndagar -> Fredagar 15:40 -> 00:00

Helger & lov -> 06:00 -> 02:00 (kan vara längre, kan vara lite när som)

Berätta om dig själv Jag heter Liam och gillar att spela FiveM, mekka i garaget och att vara med vänner o spela fotboll. Är en person som gillar att hjälpa folk och få dom att skratta. Är en väldigt glad person i sättet.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ta och utveckla servern genom att vara aktiv dagligen och hjälpa spelare som sitter i "väntar på support" och ägna min tid till att läsa igenom deras whitelist ansökningar/ban appeals.
Sedan när man ansöker till staff så tar man på sig ett EXTREMT stort ansvar. Och tycker att många skiter i att ta tag i sitt ansvar som staff och bara rpar istället för att specca eller ta support ärenden, Och hjälpa alla som behöver hjälp och inte bara en specifik vän som blir rdmad eller utsatt för något annat , Att bli staff handlar om att man ska hjälpa ALLA som blir utsatta för något server "brott" och ta kritik från andra spelare. Om det blir ett stort scenario som tex ett bankrån så kan man spela in en video för att ha bevis på vad som är fel om någon ljuger om hur scenariot gick till som egentligen inte är sant. Då är det bara att visa dom videon och säga vad som är fel så de förstår vad som var felet

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden(msrp) sedan start, Var en av de få första spelarna på server. Fick reda på servern via Multipvp minecraft delen av msrp. Då Philip snackade om att han ville starta upp en FiveM servern och så sa jag att jag kunde spela där o hjälpa spelare som tex är nya.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag har varit staff tidigare och blev borttagen för att jag var inaktiv dessvärre , Men vill komma tillbaka för att ändra på det med min inaktivitet och bli en aktiv staff medlem för att kunna bidra med hjälp till servern. Vill som sagt bara ändra på allt jag gjorde förut och bli en aktiv staff medlem för att hjälpa andra spelare och självklart servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer alltid vara trevlig och komma in i ett ärende med ett bra bemötande, Och inte höja rösten mot andra spelare om det verkligen inte skulle behövas. Jag kommer vara aktiv på själva fivem servern, discorden och forumet för att se till att allt går som det ska. Tills mesta del kommer jag ta support ärenden och specca för att se till så att allt går som det ska, Så att servern får nöjda spelare efter ett support ärende eller liknande, Och även se till så att alla nya spelare känner sig välkomna!

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit staff här förut och det kändes riktigt bra(skulle jag säga). Tyckte det var väldigt roligt att hjälpa nya spelare och sitta i support och ta ärenden. Känner att jag är bered på att komma tillbaka till staff-teamet då jag känner att jag har fått mer tid, Inga träningar eller prov. Så har gått om tid att ta ärenden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Är bekant med alla staff kommandon sedan förut.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja självklart, Lärde mig väldigt fort första gången jag var staff.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på msrp, Så absolut.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Känner mig redo för att komma tillbaka till staff teamet, Hoppas att denna ansökan duger för att kunna komma tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka