Nekad BISLIM GASHI | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BISLIM GASHI

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Belmondo#3437

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Bislim är uppväxt i Göteborg med sin mamma och pappa. Bislim har 2 bröder. När Bislim var 14 år gammal blev hans mamma hotad och knivhögen framför honom. Han är väldigt deprimerad då han brukar tänka tillbaka på det förflutna. Bislim gick på änglagårdskolan i Göteborg och pluggade vidare på högskolan. Han är färdig utbildad på chalmers och är idag en civilingenjör. Bislim är idag 23 år gammal och flyttat in i Unive. Hans förhoppningar är väldigt ljusa. Han flyttade hit eftersom han vill ta en nystart på sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med sociala och godhjärtat RP. Jag har läst på reglerna och kommer följa de. Jag ska göra det så roligt som möjligt för båda partnerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska utföra det så det blir roligt för båda partnerna. Inte bara att den ena ska vinna hela tiden tex. Ett bankrån kommer inte jag som kriminell att försöka vinna scenariot utan göra så poliserna vinner utav de så det blir längre och roligare scenario

Hur hittade du Unive? Jag har sett mycket folk spelat detta och det ser ut som en RP som passar mig, har spelat lite i andra RP och denna servern känns som det bäst passande för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka