Inaktuell QorrIlazi | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QorrIlazi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Flamur

Vad är ditt discord namn? Flamur R

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Betim Gashi 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Lugn, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Betim Gashi 26 år gammal ursprung Albanien men uppväxt i sverige. Betim har alltid haft ett intresse för bilar sedan han vart liten, pågrund av hans intresse valde han att gå Fordonsprogrammet på gymnasiet och utbildades som personbilsmekaniker. Betim har inte haft en lätt uppväxt då hans familj hade det ganska svårt ekonomiskt. Hans dröm har alltid vart att göra något stor inom bilbranchen så som att bli chef över någon verkstad eller även möjligtvis öppna egen verkstad. Just nu jobbar Betim som byggare men letar fortfarande jobb som personbilsmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med mycket kreativitet, lite humor och ett genuint intresse för RP. Jag tycker det är kul att skapa bra stunder tillsammans med andra och bygga historier som faktiskt känns levande. Jag försöker alltid hitta en bra balans mellan att hålla det seriöst och att ha roligt, och jag respekterar alltid andras sätt att spela på.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte själv ska vinna lite och istället skifta fokuset på själva scenarion, handlar inte om att alltid själv vinna kan vara bättre att "förlora" och göra scenarion mycket bättre och roligare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej faktiskt inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP, Combat Logging, Meta gaming, RDM, VDM osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har haft väldigt roliga stunder i Unive för länge sen, dags att börja igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka