Inaktuell Birful | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Birful

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad heter du på discord? Birful#5665

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndagar mellan 4-7 sen en paus på 2 timmar sedan från 9 till 12
Tisdagar mellan 4-6 sen en paus på 2 timmar sedan från 8 till 12
onsdagar mellan 4-6 sen en paus på 2 timmar sedan från 8 till 12
Torsdagar mellan 4-7 sedan en paus på 2 timmar sedan från 9 till 12
Fredagar från 4-3 på natten
lördagar från 11 till 3 på natten
söndagar 11 till 12

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag söker till trainee för att jag vill hjälpa servern så mycket som det bara går. Jag har märkt att det behövs fler staffs då det sker väldigt mycket lallande här på servern, Jag vet att det är ett väldigt stort ansvar att vara traniee Men jag har det som krävs. Jag har varit support tidigare när Det hette Multistaden och då var jag väldigt aktiv och jag tyckte det var väldgit roligt för att man träffade många människor. Tycker även att det är väldigt kul att gå på Reports och sitta i support och hjälpa till. Och jag vill rent generelt bli en trainee för att jag vill hjälpa servern på alla möjliga sätt som går.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja att RP nivå ska stiga, När jag var support här för 10 månader sedan så var rp nivån väldigt hög och jag tyckte det var väldigt roligt att rp då alla senarion var väldigt bra, jag skulle försöka höja rp nivån genom att noclipa runt och titta runt på dom stellerna jag vet är väldigt lallande och sedan utgå från vad jag ser, och antingen varna dom genom att kicka dom eller banna dom.

Jag skulle även vilja utveckla ban systemet då jag själv tycker att man blir bannad alldeles för lätt, jag var med om att min kompis precis hade kommit in på spelet och skulle springa till en kläd affär men då blev han bannad i 2 dagar för lallande. Istället för att bara banna folk hur som hälst skulle jag vilja att man specar personer och tittar i fler senarion istället för att bara banna/kicka direkt. Alla kan göra misstag. Vi säger att jag är en väldigt bra rpare generelt så kör jag en bil och krokar när ingen är i närheten och tänker att jag bara kör vidar istället för att banna då tycker jag att man ska titta vidare och kolla ifall han har bra rp eller inte, ifall vi bannar dom med bra rp kommer serverns rp nivå sjunk väldigt mycket vilket jag inte tycker ska hända. och för att detta ska hända tänkte jag prata med philip och se vad han tycker, ifall han tycker att det är en bra ide kanske han ändrar att man inte ska banna för minsta lilla men om han inte tycker det är en bra ide kommer jag försöka övertala honom och komma med mnya förslag varför detta är en bra ide.

Jag vet hur det känns att bli bannad när man själv tycker att man inte har gjort något samt när alla din vänner är inne på servern och spelar och du måste sitta och skriva din överklagan som blir nekad väldigt många gånger.

Hur länge har du spelat på Unive? har varit på unive i kanske 1 år snart

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare erfarenheter då jag har varit support när det hette multistaden, var det 2 gånger, jag har även varit staff på många andra server så som sacrp som är en engelsk server med 90k member har även varit staff på en server som heter bcodjrp som har ca 50k members har även gjort en server med andra personer. vilket betyder att ajg har väldigt mycket erfarenhet

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt bra koll på kommandon kan ge några exempel
/dv
/noclip
/svban
/sqlban
/kick
/freeze
/bring
/goto
osv

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har dyxleksi eller hur det stavas

Tillbaka