Inaktuell 1.Juniorentm.. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Juniorentm..

Icke Medlem
Meddelanden
1,081
Reaction score
93
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ditt discordnamn: 1.Juniorentm.

Ange ditt födelsedatum 12 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har varit det tidigare och har erfarenheter. Kompetens och mogenhet finns. Kom tillbaka till Unive för nån vecka sen och insåg hur skitig kriminell rp det är. Man åker runt i bilar och frågar vilka de är, skjuter kidnappar och inget mer än det. Tycker att det är väldigt tråkigtr och något jag har synpunkter på och därav vill ändra. Skapa ett bättre community till servern och allmänt va till hjälp. Samt även bli staff för vissa staffs som är nu har ingen ide på hur rp fungerar utan säger helt tvärt emot utifrån om nån annan skulle säga det vilket jag tycker är tråkigt. Alltid rättvis och opartisk i ärenden osv vilket behövs för att vara en proffisionell staff, även arbete under stress och press.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte att kriminell delen fungerar så bra. Som jag nämnde tidigare så är det mesta dels skjuta och kidnappa utan inga mer kreativa scenarion längre vilket är väldigt tråkigt för det finns folk som kan göra de. Eftersom att kriminella delen är en stor del på unive så drabbas det mycket.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag är duktig på och sammarbeta osv så de lär vi lösa.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera proffsigt är nog en av de viktigaste sakerna du som staff ska göra för att få medlemmar, även icke medlemmar känna att detta är en bra server med mogna staffs som faktiskt hjälper och vet hur RP är.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har ju skola och Arbete men fritid finns ca 4 timmar per dag så kommer vara aktiv hyfsat mycket så de lär inte va nå problem.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sent 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Medlemskaps Ansvarig samt Helper 2023.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka