Accepterad 148kg Oleg | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

148kg Oleg

Aktiv Medlem
Meddelanden
338
Reaction score
145
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ditt discordnamn: 148kg.oleg

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag borde bli staff då jag är väldigt aktiv, gillar att hjälpa andra, jag vill att alla ska ha kul på unive, jag respekterar alla, jag dömer ingen. Jag kan ta kritik och ge kritik på ett sätt som inte övergår till klagande. Jag tycker det är kul att sitta och specca olika scenarion.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det är väldigt mycket lallande och korruption. Jag ser allt för mycket lallande som jag vill få bort från unive. jag ser också att vissa staffs bara stänger reports utan att hjälpa och det vill jag ska försvinna. Jag vill kunna hjälpa andra genom att lyssna på vad som är fel och hjälpa dom så gott jag kan. Jag vill att alla på unive ska ha det bra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag vill att det ska vara hårdare konsekvenser på när folk gör fel så att man verkligen förstår att man har gjort fel. Som sagt så vill jag hjälpa till med reports och se till att spelarna får sina problem lösta.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt när man kan stå för vad man gjort, om man tex bannat en spelare och man inser efter att det kanske va en felaktig ban, att man står för att man tyckte det men att det blev ett misstag. Att man kan både ta och ge konstruktiv kritik utan att det ska övergå till klagande. Man ska förstå att alla inte är lika bra på rpa som andra. Vissa är väldigt nya till rp och då kanske man inte förstår en sak som är självklart för en själv. Att man inte sitter och är dryg eller otrevlig i en report eller ett staff samtal bara för att en person inte förstår vad den har gjort fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp det på ett sätt så jag hinner ta reports, specca och sånna saker men även så man hinner rpa en stund vissa dagar. Jag spelar hockey och har väldigt mycket träningar just nu men jag hinner ändå vara inne minst1-2 timmar om dagen. Vissa dagar kan jag enbart ta reports och vissa kan jag ta mindre reports. Vissa dagar jag lira typ 5-8 timmar och då kan man dela upp allt så man hinner göra staff arbete men kanske hinna rpa också.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen 27 maj 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit helper tidigare och jag känner att jag vill bli helper igen. Jag tyckte det var väldigt kul att ta reports och specca. Jag lärde mig mycket som helper men vill gärna lära mig mer.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Om det är något problem med att jag är Chef samtidigt så är det bara kontakta mig i pm på discord så löser vi det👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka