Nekad Bingu | Medlem ansökning [Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bingu

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/coolaloa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Loa

Vad är ditt discord namn? BiggieCheese#4900

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Para Popp och är 35 år som hade dåligt hemma med sina föräldrar som misshandlade han för att han inte gjorde bra i skolan och för att han var adopterad medans han föräldrar jobbade mest av tiden så han fick lära sig saker på det svåra vägen som att gå ut till folket och fråga om sakerna han inte visste. senare så blev han inblandad men kriminella aktiviteter som droger rån osv för att han behövde pengar eftersom hanns föräldrar gav inte han nått. sen rymde han när han var 15år från sitt hem och bodde med sina kriminella kompisar som också hade rymt från hemmet. 20 år senare (nu) så är han en kriminell som rånar och folk och jobbar som reporter. medans han har ett gott hjärta till folk som ser oskyldiga ut och snälla personer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har läst alla regler och förstår allt till 100% som rdm, vdm, metagaming, power gaming OSV och jag är en seriös Rpeare som gilla servrar som förstår alla regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det fanns ingen annan server som var lika aktiv och rolig med Nice personer på servern. så det är lätt att få bilen fixad eller att köpa en bil. det finns mycket att göra som att vaska guld och saker man inte kan göra på andra servrar

Hur hittade du Unive? min kompis irl sa att det var en bra server och jag hittade den från streamers på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att i framtiden kunna ha många kontakter med personer och ha många bilar. och att vara en kriminell som rånar ibland är han behöver pengar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara känd på servern inom folket och att hjälpa folk ibland när dom har flyttat in i staden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är bara aktiv vi unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka