Nekad barre<3 | Medlem ansökning [darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian

Vad är ditt discord namn? realbarre2

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl larsson. 27år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd. Lojal. Kaxig. Rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En tuff bakgrund där han blivit Mobbad som barn och hamnat i fel umgängen och framtidsplaner är att erövra den kriminella sidan av servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp. en skön grabb. en spelare som håller sig till reglerna, en spelare som vill hitta på med roliga scenarion och även ha roligt allmänt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man inte ska spela för o vinna utan låta den andra sidan se till så att dem också vinner och har roligt i scenariot så inte bara 1 sida har kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? japp blev bannad för att jag kallade en staff hora och ja tämkte inte på att det hade kunnat vara "staff diss" och visste inte att man inte fick göra/säga så. det va fel av mig och jag har lärt mig av mina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? jadu fearrp att man inte värnar om sitt liv, t.ex att jag har ett vapen mott mitt huvud och jag bara skrattar osv o leker uppkäftig för jag bakom skärmen vet att det är ett rp spel att jag komemr vakna efter kanske 20 min, man ska värna om sitt liv som om de vore i verkligen. Suntförnuft. vad kan man säga att du går efter saker du ahde gjort irl och saker som låter lite mer realisitskt, ifall någon e på torget en "opp" säger vi då o jag sprayyar han med en minigun på torget där det är en konsert det är suntförnuft för ja tänker inte på vad man hade kunnat göra irl o i spelet. metagaming, att man tar information från din kompis på discord eller vi säger du kollar på en streamer och du ser ju då såklart vart han e o då får du tanken o köra till han för o lalla eller något annat "metagaming" finns mer orkar inte skriva har jobb om 10 min :)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka