Accepterad BilfirmanAB | Ban Överklagan [Vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BilfirmanAB

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181226466/

Ditt Hex-ID: steam:110000148c661e2

Vad är din discord tagg? bilfirmanab

Vem var det som bannade dig? vossy och berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-15 221712.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Beslutet tog eftersom jag lallade med polisen när jag bytte kläder efter att jag hade fått ett staff samtal att mina kläder var lite olämpliga. De grep mig då utan anledning och satte mig i häktet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick staff samtal om mina kläder så åkte och bytte sedan så träffade jag 3 NI poliser på klädaffären. Jag började lalla med de och då grep dem mig sedan satte de mig i häktet och sa att jag skulle sitta där hela deras utbildning som de skulle ha. Jag valde då att dra spawnmenu från häktet eftersom de Grep mig utan en korrekt anledning samt så fanns det ingen Häktesrapport därav så skulle inte jag sitta där

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig är bannen felaktig då jag inte ska sitta i häktet eftersom det inte fanns någon anledning när de grep mig samt det fanns ingen häktesrapport. Visst det kanske var skevt att dra spawnmenu men jag menar på att det inte finns någon riktig anledning för mig att sitta i häktet därav så drog jag spawnmenu. Och de två krimvarningarna jag fick anser jag inte ha någonting med spawnmenu från häktet att göra.

Sammanfattningsvis: så tycker jag bannen och varningarna är felaktiga då jag drog spawnmenu eftersom jag inte hade någon anledning att sitta i häktet. Men förstår att det var dumt och att jag hade kunnat göra på något annat sätt som tex skriva en help osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare. Och efter varje ban jag fått så strävar jag efter att göra bättre ifrån mig.

Jag har blivit bannad för Lall, Fearrp någon gång, osv. Har totalt 15 bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja som jag skrev i sammanfattningen så hade jag kunnat göra en help eller vänta tills en polis kom ner till häktet och lösa de ingame. men jag agerade snabbt och dåligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte dra spawnmenu när man sitter i häktet även ifall man sitter där felaktigt eller inte och att det finns andra sätt att ta sig ur. som tex be staffs om hjälp genom en Help.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart

Senast ändrad:
Tillbaka