Nekad DrPiam | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrPiam

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955943770/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b58d75a

Vad är din discord tagg? drpiam

Vem var det som bannade dig? raabanb

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-23 201211.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lämnade en grabb i häktet sen brake checka han mig under ett efterföljande så råka köra på han. Fast vad jag har fått veta är det mest för att jag lämna honom vid häktet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han körde i ungefär 250 km/h rakt framför mig när jag åkte runt sen efter jag signalerade att han skulle åka in till sidan för ett trafikstopp men istället fortsatte han att åka hela vägen till militär basen och cirkulerade runt tunneln där sen efter ett tag så brake checka han mig när jag var bakom han och eftersom han hade hoj och jag hade en tung bil blir det ganska svårt för mig att stanna i tid så jag råka köra på han sedan blev han väldigt hetsig för jag hade vdm:at han och sedan när vi va på station skrek han H*ORUNGE till mig så jag vägra att ha förhör med han då han var alldeles för hetsig mot mig så jag tänkte att mina kollegor skulle ta förhöret eftersom jag fråga han och skicka alla bevis men han gjorde tydligen inte det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att vdm:en var felaktig och borde inte ha gått med i min ban men sedan förstår jag helt och hållet varför jag fick mina åtgärder utifrån att jag lämna han i häktet. VDM:en tycker jag var felaktig eftersom i klippet verkar det ganska mycket som att han ville brake checka mig och tycker då att jag inte borde fått åtgärder efter det. Jag lämnade inte direkt han i häktet heller, jag pratade med en kollega och frågade ifall han kunde ta över honom och han sa ja, jag skickade då över bevisen till han i pm. Det verkar ju inte vara så att han har gått till honom då jag blev bannad för det. Jag behövde verkligen dra och kunde inte göra något mer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men denna ban var min första dessa senaste 3 månaderna så jag är grön spelare. Har även fått mina åtgärder från polisen vilket var en polis varning. Så jag har lärt mig mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat avsluta scenariot från häktet och tagit förhöret med han. Sen hade jag kanske tagit lite avstånd från hojen under efterföljandet. Jag hade även kunnat dubbelkolla att min kollega gick fram till han som satt i häktet och tog förhör osv med han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, mycket. Jag har nu lärt mig att försöka att aldrig lämna personer i häktet och att kunna veta 100% att han skulle ta över honom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka