Nekad samuel076583 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samuel076583

Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
2
Länk till din steam profil: samuel07658

Ditt Hex-ID: vet inte

Vad är din discord tagg? samuel07658

Vem var det som bannade dig? ankeshof

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-16 211905.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog spawnmenu när jag var död och de var dumt gjort av mig och har lärt mig de nu att man ska aldrig göra de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän e utan för vårt gänghus vid vår grind ock skjuter mott dom vi har krig mott sen så dör både min vän och jag, jag tänker vad ska jag göra ska jag spela lite mer, ska jag sitta i spawnmenu stället en stund eller ska jag fof rp klar, då väljer jag spawnmenu och de var de dummaste jag gjort sen så ångrar jag mig och går in igen och sen så blir jag bannad. Jag förstår dig ankeshof och vad jag har gjort och har lärt mig nu att man aldrig ska lämna ett scenario,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. helt ärligt av alla mina bans jag har fått så var de här de värsta man kan göra och har lärt mig av mina misstag och ankeshof gjorde rätt men måste också vänta 7 d tills jag kan bli medlem igen också men de ju jag som får skylla mig själv, och hoppas att jag kan komma in igen med en ny start och träffa mina vänner igen och gå med samma gäng och få vara med mina vänner för de e jätte roligt att rp här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte ens tagit spawnmenu utan bara rp klart sen stänga av och så har jag hört att skadorna går bort om man gör de så de också de ska jag inte göra heller, inte bra rp om man då ljuger när man får hjälp av sjukvårdaren och de var också mitt fel men alla kan göra misstag och ber om ursäkt, och nu ska jag undvika bans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig aldrig göra om de utan bara rp klart sen så kan jag stänga av och ska aldrig stänga av när jag e död de vet jag nu och har förstått de jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och ska aldrig göra om det oavsett om något händer, och vill verkligen komma med en ny start i unive och hoppas att du förstår mig ankeshof

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka