Inaktuell BigPapaaa | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigPapaaa

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Ditt discordnamn: 👑 𝐵𝐼𝒢𝒫𝒜𝒫𝒜 ❤#1372 / Men har bytt server profil till "BigPapa"

Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag är aktiv, mogen, tål stress och har bra tålamod. Sätter alltid folk före mig själv. Jag är alltid här och hjälper oavsett vad, jag älskar att hjälpa folk, jag tycker att det är kul att lära sig nya grejer och jag gillar nog att hjälpa folk för, vet hur det känns att behöva sitta support i 1 timma för att man behöver hjälp med något, vill ej att någon annan ska känna så så jag kommer vara så aktiv som möjligt. Jag skämtar mycket men när jag måste så är jag väldigt seriös, jag lyssnar väldigt bra och jag kan ta kritik. Men den största anledning att välja mig är nog att jag är erfaren och jag vet hur en staff ska bete sig, Jag har varit servervakt en gång innan och jag vet hur ungefär hur staff arbetet fungerar, jag är mycket erfaren när det kommer till staff kommandon, Jag är även erfaren inom hur jag ska göra för att alla ska vara så lugna i typ support osv. Jag är väldigt erfaren av hur en staff ska bete sig i support också. Jag pratar mycket och jag är lättförstådd oftast. Jag pratar tydligt och klart så att alla förstår mig, jag visar alltid respekt mot allt o alla.

Ifall jag blir staff kommer jag vara så aktiv som möjligt, kommer försöka hjälpa så mycket jag bara kan Med allt möjligt, kommer visa mycket respekt även om dem har gjort nåt jätte fel och är otrevliga i support och så ska jag försöka att minska med trollare så mycket det än bara går. vet hur det känns att behöva sitta support i 1 timma för att man behöver hjälp med något vill absolut inte någon annan ska känna så, den största anledningen jag vill vara staff är nog att jag vill att alla streamers + Poliser, ambulanser och Brandmän ska känna sig trygga i deras rp. Förstår att jag inte kan hjälpa alla därför vill jag samarbeta med många andra staffs och försöka göra så mycket jag bara kan för att alla ska må bra och ingen ska känna att dem inte kan gå till vissa ställen pga av trollare. jag är redo att samarbeta så mycket som möjligt med andra staffs, det är nog nåt jag verkligen ser fram emot ifall jag blir staff. Som man brukar säga "Team work makes the dream work"

Om jag blir staff vill jag verkligen att spelarna ska känna sig trygga med att hoppa support, har märkt att många inte gör det för dem inte vill typ snacka om en staff eller en eller nåt, dem flesta vill inte att den personen dem anklagar blir arg på dem, det är nåt jag vill ändra på. Vill att alla ska kunna prata med mig och att jag kommer lyssna så gott jag bara kan. vill inte att någon får känslan som jag fått när jag snackat med staff t.ex. att dem är dryga, höjer rösten för ingenting. vill inte bli som dem. Vill göra det tryggare för alla spelare.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Tisdag - 14:00 – 22:30/23:30

Onsdag – 15:00 – 22:30/23:30

Torsdag – 13:50 – 22:30/23:30

Fredag – 14:00 – 01:00/02:00

Lördag – 09:00 – 01:00/02:00

Söndag – 09:00 – 23:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kört förut typ 2-3 månader och jag tog en paus och testade olika servrar men igår kom jag tillbaka och ska inte dra igen ;)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja skulle jag säga, satt mycket i support o kolla hur många jobbade och pratade i support med andra i en annan server + Alla mina vänner var supports så jag fick alltid kolla hur/när dem arbetade + Har varit servervakt förut. Men jag kan dem flesta commands här är några av dem

/noclip

/freeze ( spelarens id )

/sqlban ( Sen dagar och anledning )

/svban (spelarens id (

/bring ( spelarens id )

/goto ( spelarens id )

/toggleid

/kick ( spelarens id )

/sc staff chatten

/dv

/pm ( spelarens id )

/setjob ( spelarens id ) ( jobb) (rank)

/revive ( spelarens id )

/trust ( spelarens id ) Låter en icke-medlem slå osv

/spec ( spelarens id )

/specoff ( spelarens id )

/v (Bilens spawn id )

/tpm ( teleporterar till waypoint )

/clearchat

/uban ( spelarens id )

/banhistory

/giveiteam ( spelarens id )

/pm (spelarens id )

/announce

/skin ( spelarens id )

/clearinventory

Kan mycket mer men detta räcker hoppas jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nja jag kan nog klara allt fast jag vill börja enkelt och jobba mig upp.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka