Accepterad Big Alfons | Ban Överklagan [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Big Alfons

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198926088746/

Ditt Hex-ID: 110000139914a2a

Vad är din discord tagg? bigalfons

Vem var det som bannade dig? 1shabbe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-09 192108.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Shabbe valde att banna mig för att jag gjorde fel efter att jag var i en krock då ja inte följde reglerna vilket jag är medveten om att jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va så att vi vart jagade av nåra och sedan blev pittade vilket gjorde att vi flög gangska långt bort sedan istället för o rpa så vet jag inte varför ja valde att gå ut från bilen hade ba massa adrenalin som gjorde att jag inte tänkte sen blev ja bannad några minuter senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban då jag bröt mot reglen powergameing vilket jag är medveten om. Jag vet inte vrf jag inte rpade på skadorna men som sagt hade ja massa adrenalin som gjorde att ja inte tänkte innan jag utförde handlingar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad på jätte länge men sist ja var bannad var ganska längsen cirka 3-4 månader sen då det var när ja kom tillbaka på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på mina skador som man ska göra istället för o bara gå ut men som sagt ja tänkte inte efter pga adrenalinen vilket är helt mitt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja aboslut kmr inte ske igen brukar vanligtvis rpa på skador efter en krock men nu vart de ba adrenalinen som tog över

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag.

Tillbaka