Accepterad Big Alfons | Ban Överklagan [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Alfons

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198926088746/

Ditt Hex-ID: 110000139914a2a

Vad är din discord tagg? bigalfons

Vem var det som bannade dig? br_bread

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-12 202351.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde banna mig för att från hans perspektiv såg det dåligt ut då man ser mig sitta i en buske o skjuta mot en opp men ja hade en annledning bakom varför ja gjorde så

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de så att vi var i ett skott scenrio med oppsen och under skottlossningen går bilen sönder och samtidigt som detta sker så dör mina polare och jae den enda som lever så ja väljer att springa till första närmsta buske medans de opps som cirkulerar non stop och även ser mig springa in i denna buske vilket var en av andledningarna varför ja sköt killen som skulle plocka en kropp de va även för att han hoppade ut med ett vapen i handen trodde han skulle börja skjuta mot mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså skulle se det som 50 procent rätt o 50 procent fel då jag inte tycker att de klassas som mild rdm då vie opps dom var nummer 1 på vår krigslista sen så vet inte staffen om varför ja gjorde så utan han bana mig utan o höra min synvinkel, sen så förstår ja hans ban från hans sida utan o veta bakomligande annledningen så ser de dåligt ut från mig men tycker inte detta förtjänar en ban utan en krim varning vilket ja blivit tilldelad redan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad tidigare men dom felsta var felaktiga bans förutom en vilket var att ja inte tog senaste efter ja krascha vilket ja lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gömma mig utan o skjuta o göra något o bara vänta på att grabbarna ska komma

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte skjuta från buskar nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag. mvh Muwop

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka