Nekad berz1n13 | Ansökan till Servervakt [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Berzin

Vad heter du på discord? berzin1345

Vad är ditt Hex:ID 1100001130bbddd

Ange ditt födelsedatum 18 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: är aktiv hela dagen bara efter skolan då 13:00 och sen kanske lite plugg i mitten och spela men då spelar jag unive tills 22:00 eller 21:00
Tisdag:har träning 18:00 boxning då slutar 19:00 jag kan va servervakt innan det och efter det tills 22:00 eller 21:00
Onsdag: slutar jag sent har lång dag 14:30 men sen kör tills 22:00 ksk 21:00
torsdag samma som tisdag boxning och då är det exat samma som tisdag.
Fredag: boxning samma sak där men kan spela då tills 4 ifall behövs
lördag: när som tills när som
söndag när som tills 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 månader eller 8 mellan där men har spelat på ett rp server då liknande längesen.Jag spelar unive väldigt ofta och lovar ifall ni acceptera ska aldrig bli bannade igen för jag tar inte mitt rp på seriösta nivå men efter mitt ban vill bli staff så vrf inte börja med servervakt och jag vill verkligen skärpa mig. Och jag vill bli support asvarig för att det är rätt mycket problem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/berzi/OneDrive/Pictures/Screenshots/Screenshot%202024-03-09%20015236.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vi blir hårdare med reglerna. Och lägger vår tid på viktiga saker. Jag tycker t.ex istället för att lägga super mycket tid på att banna folk som kör över 80 km så kan vi lägga tid på folk som förstör rpn. Eftersom om folk inte kan bete sig förstör det för servern ryckte och nya spelare. Och andra som spelar eftersom det inte blir kul och spela. Kortfattat inte lalla runt som straff och ta i och helt enkelt skicka dom spelare som inte kan bete sig. Att få bort dem med dålig rp eller samt sunt för nuft och ifall nån gör fel eller ooc ig då gör man /svban 111 ooc ig samt fearrp då:Och skickar in i ban arkiv så tar en högre uppsatt om det. Och inte bara det man måste vara activ och ha koll runt sig och banna rätt folk som förtjanar och få bort dem icke medlem och icke krims som är krim för det är stor problem nu faktist och vi ska också även specca runt även mycket som jag skulle tycka va skitt roligt o specca scenarios.Jag vet att jag är röd markerade jag vet att jag är inte så bra rp ifall man kollar på mina bans men accepterear du detta jag lovar dig kommer göra mitt bästa och skärpa mig och mitt rp. och att en servervakt enligt vad jag vet/tror är en person som är rätt så mogen och kan väldigt mycket inom rp, hjälper till servern och ser till att inga regelbrott skes bland spelarna på servern . En servervakt är också en person som hjälper till folk om är nya i servern som t.e.x lallar eller bryter mot olika regler. En servervakt är en kan vara en slags förebild till medlemmar på servern. En servervakt är en extra hand som hjälper till med små saker som staffsen inte behöver göra. Staffsen kan inte göra 2 saker på en gång. En servervakt ska alltid finnas där för en staff!

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför just jag är vill bli servervakt är för att jag är en rätt så mogen person med mycket bra rp och jag tänker alltid mig för innan jag gör någonting inom rpn . Jag kommer också hand väldigt väl hand om min roll som servervakt om jag blir det alltså ej abusar mina roller, jag är också en väldigt omtänksam person som vill bara vara en bra förebild till alla medlemmar på servern. Och se till att rp nivån blir så bra o rolig som möjligt för alla spelare på servern. Det bästa med mig är att jag vill hjälpa till servern och få bort alla lallare på servern och problemspelare, som bara förstör rpandet på servern just nu , under mitt rpande som krimminell ser jag väldigt mycket copbait under tillexempel skottlossningar och mycket folk som ressar sig själv för att vinna scenariot. och däremot finns det ett gäng vi har krig med där alla e copar men finns inget jag kan väl göra åt det då för reports svara för sent och jag kan inte se deras id för antingen e jag död eller dem är för långt bort.,

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. . nu säger vi mina vänner dem gör något jätte fel och då säger jag till dom gör inte om det igen istället för att göra det rättvisa och banna dom.Och att dom T.ex fearpar då måste jag lägga en SVban för dem skärper sig inte eller ifall jag visar för mycket hänsyn till nån men tror inte detta blir problem har inte mycket vänner så tror jag kan klara det.eller ressa mina vänner eller använda min kraft som SV o vinna scenarios.eller där jag sv bannar dem som vinner över mig i skottlossning och M.M som att jag gjorde fel samt dom gjorde också fel då svbannar jag dom eller abusar mina perms eller tal för o undvika bli kidnappade/rånade/dö

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka