Nekad Berre74 | Medlem ansökning (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berre74

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199008979623/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sverre

Vad är ditt discord namn? berre#0116

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Svante Svensson, han är född 1995. Han är en ganska hästig person han blir lätt kaxig. Under hans uppväxt så dog hans mamma i en bilolycka ganska tidigt i Svantes liv. I skolan så var en den som inte pratar så mycket. En dag så sa någon något om hans mamma då blev han arg och slängde en stol i huvudet han blev avstäng från skolan och pappan var drog missbrukare och lämnade Svante på gatan han levde på gatan i 6 år tills han träffade en kvinna som tog hand om han efter några år så dog kvinnan som tog hand om Svante så då blev Svante jätte ledsen och blev deprimerad. Efter kvinnan dog så hamnade Svante i skiten igen han hade inga pengar han stog i mycket skuld. Men nu försöker han ta tag i sitt liv igen och det går ganska bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är en seriös rpare. Gillar när det blir så realistiskt så möjligt. Jag har gått igen reglerna många gånger och kan bidra till ett bättre Rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en rolig server som jag inte kan sluta spela på när jag väll börjar. Jag har väldigt roligt i Unive och väldigt många vill RP seriöst och det är väldigt mycket spelare på servern och det gör det väldigt mycket roligare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom kompisar och stremers det såg roligt ut så jag spelade och det var roligare än det såg ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till så bra Rp så möjligt och skapa bra scenariona och ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra till bra RP så servern blir bättre för alla och bli bättre på mitt RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka