Nekad skizzz | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skizzz

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? soggidicks eller skizz

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Svante Von Chipspåse. När Svante var ung så var de krig i hans land. Svante ser ett flygplan över sig. Människor skrek hörde man i bakgrunden. De luktade äckligt Svante visste inte vad de va. Men när Svante gick mot lukten så faller de en bomb….. Hans by blev bombad men Svante klarade sig. Hans Mamma Mia Von Chipspåse. Skickade iväg han till Sverige. När han kom till Sverige så blev han inblandat i kriminella nätverk. Det var en speciell dag han kommer minnas. Tänk er så här. Svante gick på trottoaren en polis bil åker till han och griper han. Varför skriker Svante och man hör på hans röst han är ledsen. Tårarna rann ner från kinden och landa på bena. Svante vart sedan häktad. Och sedan åkte Svante Von Chipspåse in. I fängelset var de lugnt och han klarade sig. *3 år senare* Svante nu fri. Svante kommer inte bli kriminell igen. Svante gick istället till ett basketlag. Svante var jätte bra. När Svante blev 18 Så fick han spela i nba. Hans viktigaste match var nu på lördag. *lördag* Hans match har precis börjat. Svett rinner ner medans de prirar i magen. De står 88-88 och de är en min kvar. Svante får basketbollen. Han springer hand minnen kommer upp i hjärnan. Svett som rinner och han skjuter…… Svante gör de han gör mål dom van matchen!!! *2 år senare* Svante är nu miljoner….

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med så rrealistiskt rollspel de bara går. ska göra realistiskta scenario. Ska rpa som min karaktär så bra det går. Ska komma ihåg att jag inte är mig själv att jag är Svante von chipspåse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte spela att man alltid ska vinna ett scenario. Spela för rpn osv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Fear rp att du ska rpa rädd för ditt liv. Powergaming att du krockar och du inte säger något eller gör något med ./me

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har kört på Vation Smg roleplay jag har också kört lite fivepd server osv. har runt 1000k timmar på fivem. runt 700 timmar är på rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle vilja rpa på unive

Nekad.
Anledning:
Du får endast skicka in 1 ansökan per 24 timmar.

Du får ansöka imorgon 12:02. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka