Nekad Villevr | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Villevr

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? jens9840

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Svante Jerkersson, 32 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Listig, smart och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Svante Jerkersson föddes och växte upp i den lilla byn Solgården, en plats känd för sina fallfärdiga trästugor och invånarnas lika kantstötta livsöden. Hans barndom var präglad av enkelhet men också utmaningar. Hans far, Jerker Jerkersson, arbetade som mekaniker i en nedgången verkstad, medan hans mor, Kerstin, jobbade dubbla skift på byns enda café för att få ekonomin att gå ihop. Trots deras hårda arbete hade familjen ständigt ont om pengar, vilket lärde Svante att improvisera och lösa problem på egen hand. Som tonåring utvecklade Svante ett intresse för motorer, men han hade också en talang för att prata sig ur problem. Det är inte förvånande att han ofta hamnade i gråzonen mellan rätt och fel; småfiffel med bilar och tveksamma affärer blev en del av vardagen. Efter att ha blivit påkommen med att sälja stulna bildelar, bestämde han sig för att lämna Solgården och söka nya möjligheter i storstaden Unive, både för att undvika lagens långa arm och för att börja om på nytt. Framtidsplaner: Svante har nu kommit till staden Unive med en stark vilja att skapa ett bättre liv. Hans dröm är att starta sin egen bilverkstad där han inte bara reparerar bilar utan också modifierar dem för tävlingskörning. Men det är inte lätt att hålla sig på rätt sida av lagen när gamla vanor har en tendens att dyka upp igen. Svante ser på världen som en plats full av möjligheter, men hur han når sina mål är något han fortfarande brottas med. På kort sikt försöker Svante få in foten i stadens bil- och motorcommunity, och han tvekar inte att göra sig vän med både mekaniker och streetracing-entusiaster. Samtidigt finns det en gnagande känsla av att han kanske måste ta några genvägar för att få ihop pengar till sin drömverkstad. Kanske smuggla delar? Kanske delta i illegala race? Trots sitt småskumma förflutna är Svante lojal mot sina vänner och har en vilja att hjälpa andra som också kämpar för att få livet att gå ihop. Han är en person som alltid tänker två steg framåt, även om stegen ibland leder åt fel håll. Hans framtid är osäker, men en sak är klar: Svante är redo att kämpa för sitt nya liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög RP nivå där alla ska ha roligt och där jag spelar för scenariots skull och alltid det roligaste, och inte för min egna vinning. Jag är mån om hur man RPar och hur man ska bete sig och jag kommer vara ett föredöme för resternade spelare om hur man just ska RPa för att alla ska ha så roligt som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sin egen vinning så andra för det tråkigt, alltså powergaming. Att man ska kunna förlora scenarion och inte alltid gå t som vinnare, för det är inte bara mig det ska vara roligt för.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag spelade Unive för några år sedan, har för mig att jag bröt mot nån regel och fick en ban på nån vecka, men minns inte riktigt vad det handlade om. Vet att jag överklagade och berättade mitt misstag och fick en unban.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: att man dödar någon utan anledning. VDM: Att man kör in i folk med en bil

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Förut när jag spelade på Unive, så spelade jag kontinuerligt och seriöst. Vi skapade ett gäng och ingick i en stor allians med andra gäng. Alltså är jag ingen lallare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervjun i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka