Berre Persson | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Persson

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Vad är ditt discord namn? Persson#3848

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? wille#9451, https://steamcommunity.com/profiles/76561199013536811

Av vilken anledning ska personen avrättas? den här killen har skapat så mycket problem ingame och ooc för flera gäng minst 3 gäng på 1 dag. Grabben hoppar support hela tiden ibland när vi inte ens gjort nåt fel så hoppar han support jag tror han har blivit tillsagd. Hans rpande och attityden är så dålig så flera människor har slutat rpat för att han är så oschyst med en, han har även sv abusat när man är död så rpar han på hjärt på lugn räddning och revvar en flera gånger han har gått runt och slått mig och mina polare till döds och sen rpar på hjärt och lugn räddning direkt. Sen efter han gör det så slår han ner en igen och gör samma sak igen och revvar. han hoppade support och fick vår bästa grabb indragen krim för att han råkade slå honom med knogjärn, han skulle slå utan men traineen ville ej höra killen som fick indragens historia. Och varför han gör allt det här är för att vi kickade honom ur gänget, sen när vi kickade han och hade gun mot huvvudet sitter han ingame och säger att han ska knulla min morsa och syster han sa på riktigt ingame att han letade upp min morsa vilken stad hon bor i och tog närmaste plan och åkte dit och skulle lägga in mig och alla mina vänner i sjukhus säng. Vi sa ooc att vi skulle kicka han sen när vi ska göra det ingame så har han gått under marken och säger att han inte vill träffa oss längre så då har han alltså power-gamat det hela. jag höll micro smg mot han och han säger att han knulla hela min och jovans familj på sjukhuset har klipp på det. Han gör även tråkiga scenarion som att säger att han har kidnappat min gäng medlemm och står vid stora scenen då åker ballas och crips upp till stora scenen och säger är där om 2 minuter sen kommer hela polis korren han har alltså ring polisen och uttnytjar dom till att göra hans problem. Och sen när jag stor med micro smg vid han så säger han tror du jag är rädd för balls flera gånger som att han inte är rädd för sitt liv, och sen när oliver riktar colt mot huvve säger han håll käften x2 har klipp på allt. Det är inte ens kul att göra scenarion för allt han vill göra är att sätta dit oss för alla fel vi gör han letar bara efter alla fel vi gör och sätter sig support, han sitter i support hela tiden efter varje scenario. Han förstör det roliga med scenario inte ens kul att göra scenarion med han längre för del vet han allt om oss han kommer inte släppa ett skit han kommer bara hitta på nya saker hela tiden för att göra saker mot oss, och allt detta är för att vi kickade han ur gänget för han kunde inte bete sig ooc och ingame han gick runt och slog oss hela tiden och i ooc var allmänt jobbig och otroligt otrevlig. Man blir nästan rädd att göra scenarion för om ta varenda fel steg så ska han klaga på det antingen ooc eller i support aldrig i privat eller i en stör ej med oss, han vill aldrig reda ut nånting, vi liksom säger ooc att vi ska kicka han så väljer han gå under marken och aldrig vill träffa oss för att göra slut senario där vi kickar han tur vi fick tag i han på ett riktigt tråkigt sätt. Och allt det jag har skrivit om har jag klipp på utom när det där på stora scenarion men min polare har klipp på det. Han går även till alla gäng i stan och säger att ballas kallar dom hundar och snackar skit om det gänget och vi har redan bessvärligt med skottningar staffs har sagt åt oss att lugna med skottningarna flertal gånger och vi har skapar fred med flera gäng och nu går han och säger massa skit till gäng och säger att ballas har sagt det bara för att skapa trubbel för oss han vill bara sätt dit oss på ett tråkigt sätt bara låta andra göra saker åt honom han kan inte göra nåt själv mot oss han vill inte gå med i ett gäng heller och skapa krig mot oss utan han vill vara solo så fler gäng kan ta oss och vi vill inte skotta nå mycket mer

Hur ska personen Avrättas? vi åker upp till nakenstaden och drar ut runt 1 timmes scenario där vi förklarar allt han har ställt till för alla gäng ingame alltså dom gängen han har ställt till för är vagos, crips ballas westside gambinos,

Med vilket vapen ska han avrättas med? micro smg på nakenstaden sen taggar vi därifrån fort

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? typ 8 från ballas och 8 från crips

Vad heter personen ingame? Robert Bank

När ska han bli avrättad? Asså ifall den här blir godkänd så kan vi börja planera allt ingame

Senast ändrad:
Tillbaka