Accepterad Bergsjön! | Ban överklagan (Albinyouknow)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergsjön!

Bergsjön <3
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198263725225/

Ditt Hex-ID: 110000112166ca9

Vad är din discord tagg? Birken#4492

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: emote-abuse Går ut om: 6 dagar 23 timmar 56 minuter Placerad av: Sonkiez

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår till hundra procent att ni bannade mig då jag emote abusade genom galler på fängelset då jag skulle in och lämna en mobil till en polare varav en av dem hade ringt mig från fängelset o bett mig komma med en mobil. Jag stog först utanför och försökte ringa polisen i typ 45 minute och sedan fick jag nog och buggade in mig förstår till hundra procent att det var fel då jag absolut inte ska emote abusa då det är hur fel som helst och kommer ej att hända igen. Det är extra segt då jag åker bort om en vecka och kommer inte kunna spela på ett tag så är det extra segt att bli bannad just idag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i stan så ringer min telefon då jag ska komma upp med en telefon till fängelset jag åker upp med den oc står utanför fängelset i ungefär 30-45 minuter och försöker få tag på polisen sedan så emote abiusar jag mig igenom gallret på fängelset vilket är sjukt fel och jag förstår värkligen det och det klommer absolut aldrig att upprepas igen då jag vet att det är fel till 110% och jag känner att det värkliugen var sjukt dumt av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det ej den var helt rätt och ja fattar till 110% att man inte gör så och det kommer aldrig att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit felaktig bannad flertal gånger och fått dessa överklagade,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde åkt nber till polisstationen och snackat med dem och försökt få tag i dem på det sätet och annars skulle jag bara ha skitit i det då Emote abusa är absolut aldrig tillåtet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig någonsin emote absusa igen och detta var första gången jag gjorde det och sjukt jävla onödigt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Du har redan blivit bannad ett flertal gånger på sistone, hur kommer det sig att du fortsätter att bli bannad konstant?

Du har redan blivit bannad ett flertal gånger på sistone, hur kommer det sig att du fortsätter att bli bannad konstant?
Hej 320 jag har fått flertal felaktiga bans som jag har fått hjälp med genom att jag visat clip exempelvis så jag har haft oturen att bli bannad flertal gånger felaktig du kan exempelvis kolla i unbans där det står att flertal är felaktiga

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka