Nekad younes10 | Åtgärd Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Åtgärds-referens
ID: 3016 — Mild (3p)
Typ: Emote Abuse (§ 4.4b)
Anledning: Id peakar för att få bort lagnings emote.
Personal: Berra1213
Datum: 2026-05-17
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag gjorde en id check i fel timing i scenariot vilket påverkade det negativt då jag avbröt min lagning på bilen så det togs som emote abuse och det var absolut inte meningen men jag tänkte inte mig för, skulle ha kollat id efter scenariot hade spelats ut. Så jag vet misstaget jag har gjort och det kommer inte att hända igen. Jag vill vara en del av förbättringen på Unive inte försämra för spelarna. Så jag har detta i åtanke och det kommer ej att hända igen. Man lever och man lär och nu var det min tur att lära sig. När det kommer till åtgärderna så skulle jag uppskatta otroligt mycket ifall min krim inte dras från mig då den betyder väldigt mycket för mig då jag lägger ner väldigt mycket tid på Unive.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Frågar du mig så är det eftersom mina intentioner inte var att förstöra situation jag råkade använde id check i fel tillfälle vilket ledde till avbruten lagning av bil.
Hade det varit med meningen så förstår jag men det var det verkligen inte denna gången så hoppas ni kan ta det i åtanke.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka