Inaktuell Berdan1213 | Chef-jobb ansökan [galaxy] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra1213

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
1,581
Reaction score
-81
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Berdan Tavukcu

Vad heter du på discord? Berra1213

Ange ditt födelsedatum: 16 Juli 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell, med i gäng.

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef? Jag har aldrig varit chef tidigare men jag har varit biträdande chef på autoexperten om det räknas så jag vet hur det mesta funkar inom att vara med i ledningen för ett yrke och jag vet hur jag kan göra så att kunderna och dom anställda känner sig bekväma att vara där, arbeta, och ställa frågor då jag gjorde mycket sånt som biträdande chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att utveckla det, att se till att aktivitet höjs och att alla ska komma in och gå ut från galaxy med ett leende och att dom är nöjda. Se till att allt tas på allvar och att alla håller en mogen professionell arbets nivå för kundernas skull och för att som ska få ett fint bemötande av personalen. Jag vill se till så att fler kommer till galaxy nightclub och får ha och uppleva en fin kväll med vårat stöd. Jag ska se till så att alla protokoller följs och att inget fusk ska ske inom yrket. Arbetet ska ske på korrekt sätt och med samarbete är ingen omöjligt. Jag ska se till med alla underbara anställda att både dom trivs och att kunderna trivs. Det ska ske en revolution och alla ska vara nöjda. Jag kommer lyssna på allas idéer och ingen ska vara rädd för att säga vad dom tycker. Allas röst och åsikter är lika mycket värda. Ingen ska behöva vara rädd för att göra fel. Jag litar på folk jag träffar och bemöter. Jag försöker alltid se gott i folk. Det ska ske en ordentligt förändring om jag blir chef över detta yrke. Hade fixat schyssta samarbeten också.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer lägga den tid som krävs för att allt ska funka på bästa möjliga sätt. 3-4 timmar vardagar och helger 8-9 timmar.

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Jag är inte Helper längre då jag sa upp den ifall jag fortfarande har Helper på forum. De borde bli borttagna på forumet inom kort

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju!
Du har 48 timmar på dig innan den bli automatiskt nekad, lycka till!

!bump

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka