Ej Antagen MR.ROBIN | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [T] [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWE2025

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? jag söker till att bli ägare på Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Robin

Vad är ditt användarnamn på discord? robinio0912.

Ange ditt födelsedatum: 17 December 2009

När fick du medlemskap på Unive? 8 juni 2025

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag var anställd på MC där lärde jag mig hur man sålde och hur man möte kunder på bra sätt det var ganska roligt men jag jobbade mycket själv och jag jobbade sent och mycket så det tror jag att jag har fördel att - jobba hårt - vara trevlig mot kunderna - och bestämd - och bra försäljare - jag jobbat på taxi och var provanställd där - där lärde jag mig hur man hanterar stressiga situationer och att träffa många olika människor så det har jag för del av att hantera stressiga situationer och att jag har möte massa olika människor - nu jobbar jag på sky club som DJ men ville bli ägare men det var upptaget så nu vill jag söka igen som galaxy ägare jag har sökt det en gång tidigare

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag skulle villja anställa fler så att det blir mer aktivt för att jag har märkt att Galaxy Nightclub är inte så aktivt så jag skulle vilja fixa det och få det att bli mer aktivt jag har sökt ett tag efter att bli chef men det har aldrig blivit godkänt men nu så skulle jag vela bli ägare så jag gör en ansökan och jag hoppas på det bästa det känns som ett roligt jobb att få både anställa - skaffa samarbeten - och få allt roligt i ett jag tycker att man ska ha roligt på sitt jobb och trivas för att få så bra jobb upplevelse som möjligt så därför vill jag bli Ägare på Galaxy Nightclub ...Mvh Robin

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag brukar spela unive mellan 1 - 2 på dan till 02 - 03 på natten så jag kommer att vara aktiv på jobbet så mycket jag kan och försöka ha det öppet för kunder och att göra mitt jobb på bra sätt

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka