Benny Brun | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Brun

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Användarnamn: Benny Brun

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wallahi123

Vad är din discord tagg? Benny Brun#9258

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att det var jag som gjorde fel. Krockade med min bil och gick där ifrån. Det är första gången jag spelar på en rp server så jag tänkte inte på att RP:a situationen för att det var bara jag och en till kille. Det var inte jag som körde bilen. Fick inga varningar heller. Jag och Magic Mike var med i samma bil och han blev godkänd så hoppas att jag också blir det.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Aldrig spelat på servern förut och har inte RPat förut heller. Jag hade kunnat Rpa situationen och vara skadad istället för att gå där ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat Rpa situationen och vara skadad istället för att gå där ifrån. Förstår vad jag har gjort fel och skulle vara väldigt tacksam om jag blir godkänd.:)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att aldrig glömma att rollspela när det händer något och att rollspela även om man bara är en eller två personer. Det kommer aldrig hända igen och jag kommer att fortsätta köra på servern för att den verkar bra och rolig och jag vill helst inte bli bannad på den.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Kan tyvärr inte hitta ditt steamnamn! Kontakta mig angående detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka