Accepterad BENNY BHEO | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias.123456

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138339540

Ditt Hex-ID: 11000014637fad4

Vad är din discord tagg? mvb9798

Vem var det som bannade dig? Bulten

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: pban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom jag cloggade. Jag vet nu att det var helt fel av mig och det var rätt av staffs. Jag uppskattar att jag blev bannad, eftersom det gjorde att jag nu kunnat lära mig och förstå vad konsekvenserna av detta blir.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att vi var i ett scenario, två bilar pittade sönder vår bil så den gick sönder. Då när jag förstod att det var kört för oss så stängde jag av datorn. Jag förstår nu att detta scenariot blev helt konstigt och jag förstår till 100% varför jag är bannad, och det är en korrekt ban. Jag förstår även att jag bryter mot att man ska kunna förlora i ett scenario också. Nu har jag lärt mig det och försökt öva på det. Detta ska absolut inte hända igen och jag ångrar mig så grovt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban av staffs. Jag cloggade och stå ska jag ta mitt straff. Under denna tid var jag väldigt ny inom roleplay och jag förstod inte riktigt konsekvenserna utav varje regelbrott. Nu har jag lärt mig mer och vet vad konsekvenserna blir. Jag förstår också att det förstör scenarion genom att jag cloggar, vilket inte blir någon bra RP. Nu har jag läst på reglerna bättre, och har allmänt bättre koll på allt. Därför gör jag denna överklagan för att försöka få en till chans på Unive. Jag vill kunna visa att jag lärt mig av detta och att jag kan bjuda på en riktigt bra RP nivå. Detta ska inte hända igen och jag ångrar det djupt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare då jag slog ner en person på torget när jag var ny på fivem och roleplay. Jag har nu lärt mig mer och förstår ju verkligen att man inte ska göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att stänga av datorn så kunde jag bara fortsatt scenariot som en vanlig spelare och kunnat acceptera att jag förlorar i scenariot. Jag skulle bara fortsatt scenariot för att kunna vara med och bidra till ett långt scenario som denna gång kanske skulle vara roligare för de andra, men som nästa gång kanske blir roligare för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter min ban. Jag har läst på reglerna extra mycket nu och lärt mig vad konsekvenserna blir av att begå regelbrott. Som jag tidigare sa, så var jag ganska ny inom roleplay när detta inträffade och jag förstod inte riktigt konsekvenserna. Jag hoppas ni kan ge mig en till chans, så jag kan få bevisa att jag kan rpa på hög nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka