- Meddelanden
- 262
- Reaction score
- 16
Ban-referens
KLAKESKO-MIGRATED-80 — Klakesko, Utgår 2026-08-03
Anledning: fusk-flera-ganger
Bannad av: Admin
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var mitt i en skottlossning. Jag sköt mot en annan spelare och trodde att jag hade koll på läget men sen blev jag skjuten bakifrån och dog. Det gick kanske 10 sekunder efter att jag dog och sen blev jag bara bannad av anticheat. Jag skrev till några staffs och då sa de till mig att jag använde Eulen fusk men det gjorde jag inte. Jag använde ett gratis fusk som hade esp. Det var helt fel av mig att göra och jag ångrar det jättemycket. Jag tänkte inte på konsekvenserna då men nu förstår jag att det förstörde för andra och var riktigt dåligt gjort mot servern och alla som spelar där. Jag vet att det var mitt fel och jag ber om ursäkt för att jag fuskade.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar absolut ansvar för det jag gjorde. Det var jag som gjorde fel. Jag använde ett gratis fusk med esp, vilket bröt mot serverns regler. Även om jag inte använde Eulen, så använde jag fortfarande ett fusk som gav mig en fördel inom rpn. Jag förstår att det inte spelar någon roll vilket fusk det var alltså fusk är fusk, och staffen gjorde rätt som bannade mig. Det var ett dumt val av mig och jag ångrar det verkligen. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde, och jag hoppas att jag kan få en chans att visa att jag har lärt mig av mitt misstag.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag borde aldrig använt något fusk alls. Jag borde tänkt längre än bara det här hjälper mig vinna och tänkt på konsekvenserna så att det inte förstör för andra. Det ledde bara till att jag blev bannad och ångrade mig.
Jag har verkligen lärt mig efter denna ban. Jag har förstått att fusk inte är värt att använda även om det kanske känns enkelt eller smart för just den stunden, men det bara förstör för mig och andra. Jag har också lärt mig att ta ansvar för det jag har gjort. Det jag gjorde var fel, och jag förstår nu varför reglerna finns och varför det är så viktigt att följa dem.
Jag har förlorat något jag tyckte om på pga ett dumt beslut, och det har fått mig att tänka efter ordentligt. Om jag får en ny chans kommer jag spela helt utan fusk, följa reglerna, aldrig göra om samma misstag och visa att jag kan spela ärligt och vara en bra del av unives rp.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag borde få en till chans eftersom jag verkligen har lärt mig efter denna ban. Jag har förstått att det jag gjorde var fel och att fusk inte är värt att använda eftersom det förstör för både mig och andra. Jag tar ansvar för det jag har gjort och förstår nu varför reglerna finns och varför det är så viktigt att följa dem.
Jag ångrar mitt dumma beslut som ledde till att jag blev bannad och förlorade något jag tyckte om. Om jag får en ny chans kommer jag spela helt utan fusk, följa reglerna och visa att jag kan spela ärligt och vara en bra del av Unives RP.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja