benke | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Henke76

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
3
Vad ska gänget heta? Yakuzan

Vad är ditt discord namn? Harambe#2022

Vad heter du i verkligheten? Henrik Carlsson

Ditt födelsedatum: 15 Januari 2006

Hur ofta kommer du vara inne?
vardagar:
måndag 16:30-01:00
tisdagar 15:45-00:30
onsdagar 16:00-00:30
torsdagar 16:00-01:00
fredagar 15:45-04:00
Helger:
lördagar 10:00-04:00
söndagar 09:00-01:00

Hur många timmar har du på Fivem? jag har 700+ timmar.

Berätta om din karaktär: min karaktär heter Abdi Mostafa och han är en kille på 21 år och lever själv. när Abdi var liten så gick det inte så bra för han i skolan, utanför skolan och hemma. Abdi var inte jätte bra i skolan så han satsade inte så mycket på skolan heller. Abdi hade inte heller så många kompisar faktiskt inga alls. varje dag när Abdi kom hem efter skolan så stod hans pappa vid dörren och skulle slå han med bälte. Abdi var alltid rädd att gå hem för han visste ju alltid att han skulle bli slagen. Abdis pappa var alkolist och drogmissbrukare. Abdis pappa hette Abdullah. Abdullah var en viceboss inom ett kriminellt gäng. det gänget var det största och farligaste i hela staden. Abdullah var mycket på jobbet, men han kom alltid hem innan han visste att hans barn skulle komma hem, för då fick han slå han. en gång tog Abdullah med Abdi på hans jobb och där såg Abdi nått han aldrig hade sett förut, Vapen!! Abdi gick fram till vapnet och tog upp det men det var tungt. men då tog han upp det och riktade mot en vägg. och sedan kom Abdi och hämtade han så att Petnar lade snabbt ner vapnet. senare under dagen fick Petnar test skjuta med vapnet för sin pappa. han skulle skjuta på en tavla och se hur bra han kunde skjuta. och när han avlossade skottet så såg Abdi att det kom i mitten av tavlan alltså det bästa. så Abdullah sa till sin son Abdi att du kommer nog också bli en kriminell pojke när du blir stor. och Abdi höll med. sen så gick dom till deras kokain förråd och där kände Abdi att han fick ont i huvudet. så han ville inte följa med in, men hans pappa kom och drog med han in. men då svimmade Abdi och då tog hans pappa ut honom i friska luften. och då vaknade Abdi. men senare när Abdi blev större så fick han 5 stycken vapen av sin pappa som hans skulle vara rädd om. det var dom bästa vapnen i staden. så Petnar tog hand om dom. men när Abdi var 15 år så gick han i 9:an och då träffade han en grabb som hette Mostafa, som var jätte schysst. Abdi och Mostafa gjorde stölder på affärer, bilstölder, höll på med knark. vapen. allt möjligt kriminellt. så senare så blev det ett helvete. när dom skulle sno en bil vid postnord så kom det en polis som tog Mostafa och Abdi och dom var ju 18 år då så, dom fick fängelse. och nu 1 år senare så blev dom släppta. och Abdi hade blivit 19 och Mostafa också. så dom planerade ett rån på en butik tillsammans. Abdi fick ju en låda med vapen som dom skulle använda. så Mostafa och Abdi hade planerat i 2 veckor om vart och när dom skulle göra det. så dom skulle ta en bil en x7 och hämta upp 2 st gisslor, Abdi och Mostafa hade mask, skottsäkerväst, vapen. så dom närmade sig och när dom kom fram så gick dom snabbt in med gisslorna också. Petnar gick till kassaskåpet och Mostafa höll i båda gisslorna. så när polisen hade kommit till platsen så var Abdi 10 sekunder från att första kravet, vi vill att ni inte ska rikta vapen tills vi var klar så då började poliserna vara redo att köra efter, Mostafa förhandlade med polisen vid dörren, andra kravet, vi kommer släppa dom just innan vi hoppar in i bilen och kör där ifrån, tredje kravet är att vi får 15 sek att hinna åka iväg, och poliserna gick med på det, så vi gick till bilen, släppte gisslorna, hoppade snabbt in i bilen och for iväg. vi skulle fara till en skrot och chilla och varva ner. så när dom var där så kom polisen och dom var fuckade, dom båda fick 3 år i fängelse, och fick inte vara på samma fängelse.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? för att jag tycker det känns som en rolig grej att driva ett gäng, och att man kan höja sin RPnivå med gänget. jag tror jag kommer tycka det är kul att driva ett gäng med många nya grabbar som också har erfarenhet och som också gillar kriminell rollen i staden. jag har varit kriminell på en annan server och vart med i gäng. jag tyckte det var extremt roligt men jag tror det kommer vara mycket roligare om man är boss över ett gäng. jag vill kunna skapa bankrån, personrån, massor av bra och roligare scenarion som kommer bli jätte bra för andra och för servern. jag planerar även mina rån väldigt mycket, och att fokusera mycket på själva rånet och allt som har med det att göra just när man ska göra det. för det är inte kul att inte vara förberedd och bara vad ska jag göra, och det är därför jag tycker att man ska utveckla och göra det så bra som möjligt. och jag vill kunna utveckla staden med ett till gäng som jag hoppas blir det gänget med bäst RP nivå i staden. jag kommer ju ha seriösa medlemmar i gänget inte folk som bara lallar och som inte kan hantera att vara med i gäng.

Har du några med dig från start med gänget? ja jag är ju bossen också har jag 9st till så vi kommer vara 12 i början. vi kommer försöka ha 12 inne i gänget hela tiden. 2 av killarna kommer vara vice boss och dom andra 2 kommer vara högerhand och sen 5 medlemmar alltså en vanlig plats i gänget, och dom 2 andra kommer att vara springisar så att vi lär känna dom och att dom kan det dom gör, rpar bra, gör vad dom ska göra, inte lallar, inte får banns, och såna grejer. när vi kommer starta gänget kommer vi stoppa 2 som springis och kommer lite på deras utveckling i gänget och se hur dom sköter sig. som jag skrev innan.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? jag tänker att vi ska göra alla slags rån och sen vapenhandels, droghandel, eventuellt fixa en springpojke som sköter sitt arbete. våra rån vi kommer göra är bankrån, butiksrån, personrån, vi kommer ju också ha en roll med att vi inte tar in lallare och vi ska vara ett hårt och seriöst gäng som kommer ha många medlemmar. jag vill också se folk inre inte bara yttre, jag tänker också på att folk ska vissa respekt och inte bara vara kriminella för en sak. jag vill se till helheten. men asså och driva gäng ska inte vara kul hela tiden tillexempel som att råna folk, vi kan ju inte göra det för då blir det ju tråkigt efter ett tag så man måste variera.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? jag har inte vart gängboss i nått gäng men jag har vart med i ett gäng som kallades bloods förut och då hade jag en stor roll i gänget. jag fixade det mesta. planerade dom mesta kidnappningarna. och jag fixade information till gänget om personen som eventuellt hade pratat bakom våran rygg. vi torterade även folk, vi gjorde bankrån som var extremt lyckade från vårat gäng. vi i vårat gäng vi frisläppte våra grabbar inom gänget. vi gillade även att hota folk ås vi fick fram sanningen och att folk golade ner deras gäng. så vi fick information. så jag har en stor erfarenhet inom gäng RP.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag tänker att jag kommer leda gänget framåt så vi kommer någon stans. jag tänker även att det är ju viktigt med möten lite då och då kanske 4 gånger i veckan eller nått för att vi får se hur alla har varit i gänget och kommande rån, personrån, folk som är kaxiga och sånt som vi ska hålla lite extra koll på. jag tänker även att skulle nån hamna i fängelse så kommer vi ha en frekvens vi kan prata i så att vi kan frisläppa personen. jag kommer även att hålla koll på dom som jag ser inte gör det dom ska göra. visst får man ha fritid men man måste vara inne i gänget ofta och delta på möten och sånt för då kommer det ju viktig information.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? ja det kommer bli bättre gäng RP för att jag kommer hålla koll mycket på folks RP och se hur dom sköter sig och se hur man ta sin plats i gänget seriöst, för jag kommer ju vara hård med det, för folk som inte bryr sig om gänget blir sparkade från det känner jag. och jag kommer hålla koll medans vi tillexempel gör bankrån, hur folk rpar, för sånt är viktigt, men jag tänker att man ligger mellan 10-15 pers i gänget. men absolut det är viktigt att öka gäng RP för att det driver servern mycket.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut vi planerar ett rån på en bilfirma: jag och 3 killar står på ett ställe och snackar en sista gång, och peppar varandra och snackar lite om hur många det är där inne. vi har en kille inne på bilfirman som ska hålla koll på poliser och personer medans vi hoppar in i en helikopter med en kille som kör och vi är 3 killar som går in på bilfirman och ska göra rånet. vi landar på bilfirmans tak och vi klättrar ner för en stege och sedan gå in på baksidan beredda med vapen. sen går vi in och skjuter lite i taket så dom fattar vad som händer. medans alla vi skriker upp med fucking händerna. och hotar dom. sen går jag till kön och håller koll där medans dom andra 2 går bakom disken och säger att han ska ge oss nycklarna. och han säger att vi ska vänta medans jag pushar han med att mina grabbar kommer skjuta huvudet av dig om du inte skyndar, och då skyndar han, och mina grabbar får nycklarna och vi drar medans jag ser att jag har polisen bakom mig och dom är 2 st. jag kommer ut på motorvägen och gasar upp i 350 och drar till palito i fullfart. och sen viker jag av i en korsning där polisen inte såg att jag svängde in. medans jag gör det så kommer poliserna i fullfart och kör framåt medans jag kör tillbaka mot stan och möter alla grabbar vid gänghuset och alla vi lyckades, sen ringer andra grabben i gänget och säger att han kommer med helikoptern. och då var det lyckat så vi tar in dom i en lastbil och drar mot palito för att stoppa undan dom lite tills det lugnat ner sig med rånet.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? jag kommer vara väldigt aktiv och se medlemmarnas varningar kickningar, bans för det är ju avgörande på RP. det är väldigt viktigt. men är det inte så viktiga bans får dom stanna kvar men jag kommer hålla koll på dom lite extra bara. kommer även kolla lite med er staffs och se vad han gör och vad han gjort för fel, och sedan bedöma RPn och om det blir en kick från gänget.

Hur hanterar du kritik? jag kommer att ta in det som possitivt, att få kritik är bra för att det visar bara att man kommer lära sig och man kan göra om senare och göra rätt. jag tycker även om det är en medlem i gänget som har gjort att vi får kritik så kommer jag ta upp det med han omedelbart och kolla på vad han har gjort och är det en felaktig kritik så kommer jag ta det med er staffs.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja jag kommer fortsätta, men det skulle vara väldigt kul med ett gäng och kunna leda det. jag har alltid drömt om at leda ett gäng. men självklart kommer jag att fortsätta även om det är det jag föredrar helst.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara på Unive

Har du läst våra Regler? ja det har jag, och har stenkol på dom.

Senast ändrad:
+rep han förkänar verkligen att få ett gäng han kan rpa tvär bra!

Tillbaka