Inaktuell Benjiygamer | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.benji

Aktiv Medlem
Meddelanden
370
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Törnpil

Vad heter du på discord? Benji_Gamer#3910

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som lockade mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig var det att jag vill kunna känna att jag hjälper till men samt att jag ska kunna avlasta det högre som t.ex Helpers så de kan fokusera mer på deras uppgifter, medans att Medlemskaps Ansvariga tar hand om det nya människorna på server. Sedan har jag en del vänner som är MA så då kände jag att det hade vart extra kul att jobba med människor jag har en viss relation med. Naturligt vis så kommer jag att göra mitt arbete/jobb som det ska och det är nått jag vill vara aktiv inom då det för mig känns som en sak som är roligt. Personligen är jag väldigt social av mig så att prata och att bemöta nytt folk är inget problem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför just jag ska bli MA, jo det finns en del punkter som jag personligen vet och den mest självklara är ju min sociala sida. Jag har hur lätt som helst att prata med nytt och okänt folk för att välkomna de in till det som vi har att erbjuda. Oavsett vem det är som sitter bakom den andra skärmen så ska alltid alltid ett gott bemötande finnas oavsett vem han eller hon eller hen det är så ska de känna sig välkomna. Sedan om jag sagt så kommer mesta dels av mitt fokus ligga i mitt arbete då jag tycker att det är nått för mig men samt att jag känner att jag hjälper till. Jag är även en skön kille som älskar att t.ex dra lite skämt då och då när det passar helt enkelt för att få lite gluldkant medans man jobbar. Vad jag vet så har MA mycket att göra då det kommer fler nya ansökningar var dag och då känner jag att jag kan glida in och hjälpa till lite extra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Ett bemötande, ja vi säger att du är en ny person till rpandet och sker whitelist. Din ansökan går igenom och du ska ta intervjun, vill du då att nått ska bemöta dig som skit... ehh nej. Så ett gott bemötande kan ändra Hela situationen och den andra personens syn på både dig som person och kanske hela servern. Så jag skiter i om det är han hon eller hen för att ett gott bemötande ska alltid finnas där oavsett vem personen bakom skärmen än må vara. Du vet inte om den personen mår dåligt eller nått i den stilen så varför göra det ännu värre för den personen genom att skrika och bemöta den som skit när du kan vara trevlig osv. Den andra personen kanske har svårt att prata med nytt folk och är blyg. Visa då att du finns där för den och visa att det inte är nått farligt eller att man ska behöva bli mobbad för man är blyg. Så ett gott bemötande ska alltid inleda dina konversationer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen att vara medlem på Unive idag är enligt mig att du får en roll som medlem på dcn och sedan att du kan jobba som t.ex Polis, Sjukvårdare osv, men det finns så mycket mer bakom allt detta som jag tycker borde visas upp mer att detta är nått mer som du får när du är medlem. Den större punkten enligt mig är ju att du ska framstå som ett gott exempel för de icke medlemmarna som finns där ute, att du ska visa dom hur man rpar och hur man ska bete sig för att då kunna tillslut ansöka om medlemskap. När du har lärt dig av de andra medlemmarna så att de nya tänker att dessa hjälpte mig när jag var icke medlem, att man ska tänka på samma sätt genom att hjälpa det andra nya. För att på så sätt få Unive att både växa med ett gott och glatt folk. Sedan är det ju en viss betydelse kanske för den som är ny bliven medlem att man har kämpat genom ansökningar och intervjuer för att sätta sig i den rollen som medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jo krav är ju nått som sätts på dig när du väll blir whitelist eller a medlem. Det allra viktigaste kravet är ju det att man ska kunna de grundläggande reglerna för servern och att dessa ska följas till 100%. Personen ska kunna namnen på grundreglerna och vad dom innerbär och betyder. Utöver detta anser jag att som krav ska du ha en rp nivå som inte förstör för någon så att alla har kul när de rpar. Personen ska inte bli medlem för att sedan komma in i ett scenario och förstöra för det andra. Och sen ett enligt mig och förmodligen många andra är ett självklart krav men kanske inte för alla och det är ju att ingen typ av mobbning är okej eller tollereras så ingen ska känna sig utsatt eller sånt för att folk inte kan bete sig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar kommer att framför allt att bli större för att jag ska ta hand om nya människor. Kraven kommer ju inom "jobbet" att vara att alltid visa Unive med ett glatt ansikte så att alla känner sig välkomna till vårt comunity oavsett vem det är bakom skärmen. Sedan att jag ska sköta mitt jobb som det ska men att man kan göra det lite extra roligt då och då.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet nu under lovet kan vi börja med det att jag kan säga att jag är aktiv och kan göra mitt jobb var dag under sommar lovet. Ja jag kommer vara borta nästan hela lovet mer jag har en laptop där jag har fixat all jag behöver så min aktivitet under lovet är att jag är aktiv var dag. Sedan om man ska ta det längre bort så när man går i skolan så ser det ut på ett annat sätt. Måndag så har jag träning vid 17-18 sedan är jag aktiv resten av dagen för utom i skolan då. Tisdag så har jag ej träning vilket innerbär att jag kommer vara aktiv mellan runt 15-23. Onsdag så är det träning igen 17-18 sedan är jag aktiv restan av tiden förutom när jag är i skolan. Torsdag är det inte träning så då är tiderna samma som för tisdag. Fredag ä det träning men då från 18-19 så allt mellan där är jag aktiv ( inte i skolan ). Sedan Helger så är jag aktiv hela dagen lång så där är det inga konstigheter.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag skulle vilja tillägga att jag är social och öppen för alla sorters frågor och kan prata med alla sorters folk.

+rep Skulle passa perfekt som medlemskaps ansvarig då han har väldigt bra bemötande!

+rep välutvecklad ansökan och skulle passa som medlemskaps ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka