Antagen ruddispuddis | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RuddisPuddis

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
179
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo R

Vad heter du på discord? ruddispuddis

Ange ditt födelsedatum 3 November 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var att jag alltid har haft ett intresse till att förbättra servrar och få in rätt spelare samt att jag har en väldigt fin kompis så kallad raggarswin som jag sett har gjort ett väldigt bra och roligt jobb som MA. Jag tycker att vilka som kommer in är otroligt viktigt då det kommer påverka framtidens rp nivå bland alla runt och just denna person. Jag har mycket erfarenhet bland det här samt så vill jag hjälpa alla nya medlemmar med att få sina frågor besvarade samt har jag insett att det finns väldigt många tomma ansökningar på forumet som jag vill ändra på genom att sätta sig några timmar och svara på alla ansökningar samt ta massa intervjuer då många oftast sitter och väntar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en kapabel person med ett fint och proffsigt bemötande med mycket erfarenhet inom medlems området som gör så att Unive får in proffsig och kapabla personer som rpar. Jag KOMMER kämpa för min roll som medlemskaps ansvarig och sitta dag in och dag ut för att få in rätt personer och göra så att rpn blir bättre här på Unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och en lugn och glad ton, detta bidrar med att personen som tar tex den muntliga intervjun känner sig trygg och välkommen som kanske kommer göra att personen blir lite mer självsäker och trygg med att prata. Och detta kanske gör att hen blir godkänd för hen hade så högt självförtroende. Så kortfattat bemöt andra med respekt även om de kanske har en dåligt dag. "BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD".

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka betydelsen att vara medlem genom att höja kraven vid muntliga och skriftliga intervjuer det ska inte vara okej det här tog 2 minuter o bli medlem det är bara en roll? Det ska vara såhär "yes jag bli godkänd på min muntliga intervju nu ska jag in o spela och ha kul. Medlems rollen på Unive ska vra ett mål som du har nått!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att de ska kunna vara kapabla till att rpa på en bra nivå, kunna de flesta grund reglerna annars kan rpn påverkas mycket negativt, samt kunna vara social bland folk som går in i regeln "Social Rp".

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska ta ansvar för vilka personer som kommer in som test medlem på unive att ta intervjuer och ansökningar regelbundet. Samt hjälpa folk ig då MA är som en HELPER och hålla koll så att alla medlemmar beter sig samt håller sig till Unives fina regler!

Hur ser din aktivitetet ut? Jag brukar vara aktiv mellan 16-22 ungefär varje dag förutom 3 dagar i vecka då det kommer vara 20-22 då jag har träning!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej då!

Shortlist

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka