Nekad Benjigaming | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjigaming

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Kulbay

Vad är ditt discord namn? Benjigamin

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benjamin kulbay 2005-07-21-6275

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, lydig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: I framtiden skulle jag nog vara en taxi chaför eller en krimmis för 200kr och kunna spela för motpartens vinst i scenario, (inte behöäva vinna varje scenario)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle följa reglerna för trafik, vara en realistisk kriminel och inte vara jobbig för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte burit mot en regel i unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att inte rdma (random killa), man får inte copbaita det vill säga inte locka polisen och man måste ha fear rp, det vill säga om någon hotar mig måste jag antigen vara agresiv tillbaka eller va snäll. men om de tar fram vapen då måste jag lyssna på de även om jag har vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag tar RP på en högre nivå

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
1. Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
2. Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka